اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری/

مدال طلای ماده استقامت دوچرخه‌سواری از آن رکاب‌زن تبریزی شد

خبرگزاری فارس: مدال طلای مسابقات دوچرخه‌سواری در ماده استقامت از سری مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری از آن حسین عسکری، رکاب‌زن تیم پتروشیمی تبریز شد.

مدال طلای ماده استقامت دوچرخه‌سواری از آن رکاب‌زن تبریزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، رقابت‌‌های نخستین مرحله لیگ برتر دوچرخه‌سواری باشگاه‌های کشور که از ساعت 9 و 30 دقیقه امروز آغاز شده و تا ساعتی پیش ادامه داشت، با کسب مقام قهرمانی حسین عسکری از تیم پتروشیمی تبریز در ماده استقامت جاده در یزد به اتمام رسید.

نخستین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری در مواد جاده از یک‌شنبه هفدهم اردیبهشت‌ماه و به مدت دو روز به میزبانی استان یزد برگزار شد.

صبح امروز این مسابقات در ماده استقامت جاده با حضور 65 ورزشکار از 13 تیم در مسیر جاده روستای شحنه به سمت خضرآباد یزد به مسافت حدود 135 کیلومتر پی‌گیری شد که در پایان "حسین عسکری" با زمان سه ساعت و 46 دقیقه و یک ثانیه زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

"حسین جهانبانیان" و "امیر کلاهدوز" دیگر دوچرخه‌سواران تیم پتروشیمی تبریز نیز با زمان‌های مشترک سه ساعت و 46 دقیقه و 11 ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در این دوره از رقابت‌‌های لیگ برتر، تیم‌‌های پیشگامان کویر یزد، پتروشیمی تبریز، پیکان تهران، مقاومت همدان، دانشگاه آزاد، سیبک امیدنیا، ترافیک تهران، عقاب نیروی هوایی، مدرسه دوچرخه‌سواری ایران، سورن تبریز، مس کرمان، تک‌اسپورت البرز و گاز زنجان حضور دارند.

با اتمام مسابقات لیگ برتر، رقابت رکابزنان جوان در نخستین مرحله لیگ کورسی جاده از فردا سه‌شنبه و طی دور روز به میزبانی یزد آغاز می‌‌شود.

طبق برنامه زمان‌‌بندی این رقابت‌‌ها، مسابقات ماده تایم‌تریل انفرادی به مسافت 30 کیلومتر روز سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه در مسیر جاده سیمان تجارت مهریز و مسابقات ماده استقامت به مسافت 120 کیلومتر در روز چهارشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه در مسیر کمربندی جدید یزد به تفت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول