اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی

نمایندگان فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری برای دیدن بازی تراکتور دعوت شدند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی از نمایندگان فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری دعوت کرد برای تماشای بازی تراکتور با ملوان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور یابند.

نمایندگان فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری برای دیدن بازی تراکتور دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،احمد علیرضابیگی بعداز ظهر امروز در دیدار با نمایندگان فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری در تبریز اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این تور، سفیر محبت و دوستی ملت ایران باشند و پیام علاقه‌مندی ملت ایران را به مردم کشورهای خود برسانند.

وی با اشاره به افزایش تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از تور دوچرخه‌سواری آذربایجان افزود: این مسابقات جزو ویژگی‌های بارز آذربایجان‌شرقی است که زمینه ارتباطات بین‌المللی را برای این استان فراهم می‌کند و ما از اینکه می‌توانیم مسابقاتی در این سطح برگزار کنیم خوشحالیم و امیدواریم این دوره نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت بهتری برگزار شود.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه شهر تبریز یک شهر ورزشی است افزود: تیم فوتبال تراکتورسازی که آسیایی شدن خود را قطعی کرده است نمونه‌ای از اهمیت ورزش در این شهر محسوب می شود.

وی با اشاره به هفته آخر مسابقات لیگ برتر فوتبال و برگزاری مسابقه تیم‌های تراکتورسازی و ملوان در تبریز در روز جمعه، از نمایندگان فدراسیون جهانی دعوت کرد برای تماشای این بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور یافته و شاهد شور و شوق هزاران جوانی باشند که تیم خود را تشویق می‌کنند.

فردریک چان نماینده فدراسیون بین‌المللی دوچرخه‌سواری (UCI) در این دیدار برگزاری مطلوب تور دوچرخه‌سواری آذربایجان در سال‌های گذشته را نشان‌دهنده توانمندی استان آذربایجان‌شرقی دانست و ابراز امیدواری کرد این دوره از این تور در سطح فنی و کیفی بالاتری برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی هم از قطعی شدن حضور 22 تیم از جمله 15 تیم خارجی در بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری آذربایجان خبر داد.

بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان، 22 تا 27 اردیبهشت‌ماه جاری در شش مرحله و به مسافت 928 کیلومتر در مسیر استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل و با شعار 'پاک پیروز شو' برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول