اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان قزوین:

هنوز بازنشسته نشده‌ام

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان قزوین در پی حکم ابقای وی در سمت مدیرکل‌ بهزیستی قزوین گفت: سابقه کاری‌ام زیر 20 سال است و هنوز به بازنشستگی نرسیده است.

هنوز بازنشسته نشده‌ام

حسین افشارمقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: این موضوع که برخی از افراد خاصی عنوان می‌کنند که علت لغو و ابقاء حکم مدیرکل بهزیستی قزوین، بازنشسته شدنش بوده است، صحت ندارد.

وی درباره ابقاء حکمش گفت: هر فردی با انتصاب حکم شغلی برای مدت زمانی مشخص دارای سمت می‌شود و از آن جایی که حکم سمت مدیرکل بهزیستی‌‌ من چهار سال بود و تمام شده بود باید طبق مقررات برای سمت مدیرکل بهزیستی استان قزوین به فرد جدیدی حکم داده می‌شد یا حکم مدیرکل سابق بهزیستی تمدید می‌شد که بر این اساس این حکم به مدت چهار سال دیگر تمدید شد.

افشار با بیان اینکه مهم‌ترین هدف سازمان بهزیستی توانمندسازی مددجویان است، گفت: اشتغال، ازدواج، مسکن و درمان نیازهای اساسی و اصلی همه اقشار جامعه است و همین نیازها در جامعه هدف سازمان بهزیستی شدیدتر است و با تلاش و برنامه‌ریزی دقیق و منسجم می‌توان رفاه جامعه هدف این سازمان را ارتقا داد.

وی با بیان اینکه نیازمندی‌های جامعه هدف بهزیستی جدی‌تر از نیازهای جامعه عمومی است، بیان کرد: اشتغال، مسکن و ازدواج و نیازهای جامعه عمومی راحت‌تر از نیازهای جامعه هدف بهزیستی فراهم می‌شود، چراکه فرد سالم با ارتقای تحصیلات دانشگاهی و افزایش مهارت‌های فنی می‌تواند اشتغال خود را در جامعه پیدا کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: عموم جامعه هدف سازمان بهزیستی از تحصیلات دانشگاهی و مهارت فنی کم‌تری برخوردارند و از این رو پیدا کردن یک شغل برای فرد معلول در جامعه به مراتب سخت‌تر می‌شود که در این راستا باید امکانات اشتغال‌زایی این جامعه هدف نیز بیشتر در جامعه مهیا شود.

افشار با بیان اینکه اشتغال‌زایی از جمله اهداف سازمان بهزیستی است، اظهار کرد: سال گذشته برای یک هزار و 500 نفر از جامعه هدف بهزیستی اشتغال‌زایی شده است و در سال جاری تلاش نیز می‌کنیم برای تعداد بیشتری از مددجویان جامعه هدف بهزیستی اشتغال‌زایی شود.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول