اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی سد بزرگ دالکی در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از آغاز عملیات اجرایی سد بزرگ دالکی در دشتستان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی سد بزرگ دالکی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی منطقه سعدآباد اظهار داشت: عمران و آبادانی شهرها و روستاهای مختلف دشتستان در سال گذشته و امسال با اهتمام مسئولان در دست اجراست.

وی افزود: در بخش سعدآباد در یک‌سال اخیر با تلاش مسئولان کارهای زیربنایی انجام شده و چند پروژه بزرگ و عام‌المنفعه برای رفاه و آسایش مردم اجرایی شده است.

فرماندار دشتستان بر لزوم اجرای راه‌های روستایی و تعریض مسیرهای صعب‌العبور تاکید کرد و یادآور شد: مسیرهای حادثه‌خیز و پرتردد باید مرتفع شوند و باید برای حفظ جان مردم ارزش قایل شویم.

خسروی خاطر نشان کرد: دشتستان در حوزه کشاورزی نقش ویژه‌ای در استان دارد و باید نسبت به بهبود وضعیت آبیاری اراضی کشاورزی و نخیلات این شهرستان بیشتر تلاش کنیم.

وی گفت: در سعدآباد در حوزه عمران شهری و روستایی تلاش خوبی صورت گرفته و شاهد بهبود عمران روستایی هستیم.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: تجهیز خانه‌های بهداشت روستایی و بهبود وضعیت جاده‌های روستایی در دستور کار قرار دارد که به فضل خدا به زودی اجرایی می‌شود.

خسروی از آغاز عملیات اجرایی سد بزرگ دالکی در دشتستان خبر داد و افزود: در سال گذشته برای نخستین بار اعتبار سد دالکی در اعتبارات ماندگار شد و به زودی شاهد اجرایی شدن این طرح بزرگ خواهیم بود.

وی بیان کرد: در گازرسانی به آبپخش و سعدآباد و شبانکاره و همچنین در گازرسانی به شهر برازجان اقدامات خوبی انجام شده و بسیاری از خانوارهای این شهرها به زودی صاحب نعمت گاز می‌شوند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول