اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

اجرای 250 ویژه‌برنامه هفته زن در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: 250 ویژه‌ برنامه هفته زن در دشتستان برگزار می‌شود.

اجرای 250 ویژه‌برنامه هفته زن در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا در جمع خبرنگاران با تبریک روز مادر و هفته زن اظهار داشت: خانواده با همه تاثیری که دارد تنها نهاد تاثیرگذار در تربیت کودک و نوجوان نیست.

وی افزود: رسانه‌های جمعی و همین طور رسانه‌های آموزشی نیز می‌توانند در تربیت نوجوانان مؤثر باشند و باید از این ظرفیت‌ها بهره ببریم.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خاطر نشان کرد: تربیت کودک هم وظیفه خانواده است و هم وظیفه سایر بخش‌های جامعه و هیچ نهادی نباید در تربیت فرزندان کوتاهی کند.

محمودی‌نیا به تشریح تحکیم بنیان خانواده پرداخت و زندگی و شیوه ازدواج آسان را در اسلام یادآور شد.

وی با اشاره به نقش رکن خانواده در اجتماع افزود: جامعه پاک و بالنده در گرو تحکیم بنیاد خانواده امکان‌پذیر است و اساس جامعه سالم بر پایه روابط سالم با تربیتی اسلامی است.

این مسئول اظهار داشت: در هفته جاری بیش از 70 هیئت مذهبی و مرکز فرهنگی این شهرستان آمادگی خود را برای برگزاری جشن‌های ویژه این ایام اعلام کرده‌اند و بیش از 250 ویژه‌برنامه در این هفته انجام می‌شود.

محمودی‌نیا بیان کرد: چاپ بروشور فرهنگی به مناسبت ولادت، برپایی ایستگاه صلواتی، جلسات سخنرانی و هماهنگی با روحانیون مستقر و طرح هجرت از جمله برنامه‌های این اداره در هفته بزرگداشت مقام زن است.

وی یادآور شد: افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و مشارکت قشر جوان در برنامه‌های مذهبی از جمله اولویت‌های اداره تبلیغات اسلامی دشتستان است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول