اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حوزه استاندار زنجان خبر داد

تحقق 82 درصدی مصوبه‌های سفر استاندار زنجان به شهرستان‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل حوزه استاندار زنجان گفت: 82 درصد مصوبه‌های سفرهای استاندار زنجان به شهرستان‌ها تحقق پیدا کرده است.

تحقق 82 درصدی مصوبه‌های سفر استاندار زنجان به شهرستان‌ها

 به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدعلی شجاع حیدری ظهر امروز در جلسه شورای اداری مشترک استان زنجان و شهرستان ابهر با اشاره به 135 سفر استانی استاندار زنجان به شهرستان‌های این استان اظهار داشت: طی سفرهای گذشته یک هزار و 234 مصوبه در قالب 49 جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان داشته‌ایم که 82 درصد آنها تحقق پیدا کرده است.

مشاور استاندار زنجان تصریح کرد: دهمین دوره سفرهای استانی استاندار زنجان از شهرستان خدابنده آغاز شده و تاکنون در شهرستان‌های طارم و ماهنشان نیز حضور پیدا کرده‌اند.

وی به یکصدمین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به عملکرد دولت نشان از یک آلبوم سرشار از افتخار بوده و بارقه امید در دل انسان به دلیل این حرکت شتابنده در حال انجام، ایجاد می‌کند.

شجاع حیدری با اشاره به فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت:‌ ملت ایران به آن روزها و نیز رزمندگان غیور کشور خود افتخار می‌کند.

وی به پروژه‌های قابل افتتاح در روز سوم خرداد اشاره و اضافه کرد: استان زنجان در این ایام و در آستانه روز آزادسازی خرمشهر شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان در این جلسه با بیان اینکه کشور ایران از ظرفیت‌های بالا برای توسعه بیشتر برخوردار است، گفت: استان زنجان و همه مناطق این استان نیز از ظرفیت‌هایی برخوردار هستند که باید مورد احصا قرار گرفته و برای افزایش رفاه مردم مورد توجه قرار گیرند.

سعید عباسی با اشاره به سفرهای استاندار زنجان و هیئت همراه به شهرستان‌ها تصریح کرد: جلسه‌های مشترک استان و شهرستان با سه رویکرد توسعه کشاورزی، صنعت و معدن و نیز اشتغال و سرمایه‌گذاری تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول