اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات:

اعضای شورای اجرایی هلال‌احمر سوادکوه انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: اعضای شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال‌احمر سوادکوه برای مدت چهار سال انتخاب شدند.

اعضای شورای اجرایی هلال‌احمر سوادکوه انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه ظهر امروز در جلسه هفتگی جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه اهداف جمعیت هلال‌احمر انسانی و جهانی است، گفت: ارائه خدمات امدادى در هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعى مثل زلزله و سیل و غیره در داخل و خارج از کشور، ارائه کمک‌هاى اولیه در حوادث غیر مترقبه به وسیله امدادگران، برنامه‌ریزى و اقدام در جهت آمادگى مقابله با حوادث و سوانح و آموزش عمومى در این زمینه و تربیت کادر امدادى و نیروى انسانى مورد نیاز بخشی از رسالت‌های ما در هلال‌احمر است.

جهانگیر آذری افزود: ارسال کمک و اعزام عوامل امدادى و درمانى به سایر کشورها در صورت لزوم، کمک به امر توانبخشى و ارائه خدمات اجتماعى در جهت تسکین آلام آوارگان، پناهندگان، مرضى و معلولین و ایجاد حس تعاون و تفاهم و دوستى و نیکوکارى بین مردم نیز از دیگر وظایف ما در دستیابی به اهدافمان است.

وی به وظایف و اختیارات مجامع استان و شهرستان هلال‌احمر اشاره کرد و گفت: تدوین برنامه‏هاى کلى استانى و شهرستانى در چهارچوب مقررات و سیاست‌هاى کلان جمعیت، پیشنهاد برنامه و بودجه سالانه جمعیت مربوط به سطوح بالاتر و تصویب ترازنامه سالانه، استماع گزارش بازرس یا بازرسان، انتخاب چهار نفر اعضاى هیأت مدیره براى استان و شوراى اجرایى براى شهرستان و انتخاب بازرس یا بازرسان از وظایف و اختیارات مجامع استانی و شهرستانی است.

آذری به برگزاری انتخابات اعضای شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه اشاره کرد و افزود: 791 نفر در این انتخابات رای داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورا به مدت چهار سال انتخاب شده‌اند، افزود: لهراسب رحمتی، نرگس کمالی، رضا واحدی و رمضان پاریاو به عنوان اعضای شورا و صابر اسماعیل‌زاده به عنوان بازرس و حسن اکبرنژاد و سید ضیاء موسوی به عنوان اعضای علی‌البدل شورا و عبدالمجید اسدپور به عنوان عضو علی‌البدل بازرسی انتخاب شدند.

انتهای‌پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول