اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات تلاش بیشتری کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات تخصیص داده شده تلاش بیشتری کنند و در این باره گزارش‌های لازم را به فرمانداری شوشتر ارسال کنند.

دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات تلاش بیشتری کنند

حیدر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی که در سال‌جاری در کمیته برنامه ریزی دارای پروژه هستند برای جذب اعتبارات در روزهای پایانی سال‌مالی جاری تلاش کنند و درباره موانع موجود گزارشات فوری خود را به فرمانداری ارسال کنند.

وی بدون اشاره به نام ادارات شهرستان شوشتر گفت: برخی از دستگاه‌های اجرایی در شوشتر پس از امضای توافق‌نامه‌های مورد نیاز در ابتدای سال‌مالی هنوز اعتبارات خود را جذب نکرده‌اند و میزان جذب آنها صفر است که باید در این باره تلاش بیشتری کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد تا اعتبارات به خزانه برداشت داده شود، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی توجه داشته باشند که جذب اعتبارات در اولویت نخست است و هیچ توجیهی در این باره پذیرفته نیست.

نجفی با اشاره به اینکه باید برای جذب اعتبارات برنامه‌ریزی کرد، افزود: باید تلاش کرد تا در زمان موجود برای جذب اعتبارات برنامه ارائه کرد در غیر اینصورت اعتبارات برگشت خواهد خورد.

رئیس شورای اداری شوشتر تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات تلاش کنند و دستگاهی که به دلیل کم‌کاری نتواند اعتبار تخصیص داده شده را جذب کند در سال‌مالی آینده انتظار اعتبار جدید نداشته باشد.

وی افزود: اعتبارات زیادی برای شوشتر با رایزنی‌های انجام شده در استان در نظر گرفته شده است و لازم است برای جذب این اعتبارات تلاش بیشتری شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول