اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

شریان اصلی منتهی به بهشت زهرا (س) پاکسازی شد

خبرگزاری فارس: در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دیوارهای مسیر منتهی به بهشت زهرا(س) و بارگاه امام راحل(ره) از سوی شهرداری منطقه 20 پاکسازی شد.

شریان اصلی منتهی به بهشت زهرا (س) پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) دیوارهای مسیر منتهی به بهشت زهرا(س) و بارگاه امام راحل(ره) از سوی شهرداری منطقه 20 پاکسازی شد.

شهردار ناحیه شش شهرری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه جاده قم یکی از مسیرهای اصلی و پرتردد منتهی به بهشت زهرا(س) و بارگاه امام راحل(ره) است، بنابراین از سوی اداره خدمات شهری و زیباسازی ناحیه شش دیوارهای مسیر جاده قم حد فاصل سه راه ترانسفور تا خیرآباد به متراژ تقریبی هزار و 500 مترمربع با استفاده از مواد پوشاننده پاکسازی شد.

یحیی رنجبران در ادامه به بهسازی معابر به منظور سهولت در تردد معلولان و جانبازان نیز اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد تسهیلات برای عبور و مرور معلولان و جانبازان نسبت به مناسب‌سازی دو محل در مقابل شرکت واحد اتوبوسرانی در سه راه تقی‌آباد اقدام شد.

وی در ادامه با اشاره به توسعه فضاهای شهری و بهسازی بوستان‌ها، واکاری چمن، کاشت درخت و گل و ترمیم تجهیزات بدنسازی در بوستان نگار را از اقدامات اداره فضای سبز ناحیه شش عنوان کرد و افزود: در همین راستا نسبت به اجرای سنگفرش پیاده‌روی این بوستان در محله تقی‌آباد به متراژ هزار مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون ریال اقدام شد.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول