اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون

بخش کهک 3 مرتبه پاکسازی محیطی شده است

خبرگزاری فارس: بخشدار کهک گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بخش کهک سه مرتبه پاکسازی محیطی شده است.

بخش کهک 3 مرتبه پاکسازی محیطی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا گلچین امروز در حاشیه برگزاری همایش روز جهانی زمین پاک در شهر کهک گفت: روز جهانی زمین پاک از سوی سازمان ملل نامگذاری شده است و ما نیز در کهک تلاش کردیم با همکاری مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست استان با برگزاری همایشی در راستای فرهنگ سازی نگهداری از محیط زیست و ایجاد زمین پاک تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: امروز محیط زیست به عنوان بخشی از امنیت انسان‌ها در جامعه مطرح است و دیگر ایجاد امنیت مربوط به مسائل نظامی نیست، بلکه آلایندگی‌های محیطی و محیط زیست نیز می‌تواند امنیت انسان‌ها را به خطر بیندازد.

بخشدار کهک با اشاره به برگزاری همایش روز زمین پاک اظهار داشت: برگزاری اینگونه مراسم‌ها موجب می‌شود تا دانش‌آموزان با اهمیت حفاظت از محیط زیست آشنا شده و اجازه ندهند تا محیط زیست آلوده شود.

گلچین ابراز داشت: اگر این فرهنگ سازی‌ها از نسل جوان و دانش‌آموزان آغاز شود قطعا در آینده مشکلی وجود نخواهد داشت و شاهد محیط زیستی ایمن و تمیز خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور گردشگران بسیار در بخش کهک گفت: در پایان هر هفته ما شاهد حضور گردشگران زیادی در این بخش هستیم که باید برای آنها نیز فرهنگ سازی صورت گرفته تا اجازه تخریب محیط زیست را ندهند.

بخشدار کهک ادامه داد: نباید زمین پاک منحصر به یک روز باشد بلکه باید در همشهریان دغدغه توجه به این امر وجود داشته باشد و محیط زیست را برای خودشان سالم نگه دارند.

گلچین تصریح کرد: جلساتی برای این منظور با دهیاران نیز برگزار شده و از آنها خواسته‌ایم که به صورت جدی به این امر پرداخته و اگر محیط زیست محدوده آنها با مشکل روبه‌رو است آن را برطرف کنند.

وی افزود: با هماهنگی دهیاران از ابتدای سال جاری تاکنون سه مرتبه بخش کهک پاکسازی محیطی شده و مکان‌هایی نیز برای تخلیه زباله‌ها در نظر گرفته شده است.

بخشدار کهک با اشاره به حضور گردشگران در روستاهای بالا دست بخش کهک گفت: دهیاران این مناطق نیز محل‌هایی را برای تخلیه زباله‌ها در نظر گرفته‌اند تا با همکاری همشهریان شاهد محیط زیست سالم باشیم.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول