اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار کرمان:

رسانه‌ها حماسه سوم خرداد را تبیین کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: رسانه‌ها باید در تبیین، تفسیر، تعبیر و ترجمه حماسه سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر فعالیت کنند.

رسانه‌ها حماسه سوم خرداد را تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی چهارشنبه شب در نشست ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در انقلاب اسلامی چند روز مقدس وجود دارد که از آن جمله می‌توان به یوم‌الله 22 بهمن، 12 فروردین و سوم خرداد اشاره کرد.

وی افزود: آزادی خرمشهر بزرگ‌ترین روز دفاع مقدس است و هیچگاه نباید آن را فراموش کرد.

کمالی بیان کرد: آزادسازی خرمشهر قله تمام عملیات‌های دوران دفاع مقدس است و برای حفظ آثار مقدس این دوران و انتقال به نسل‌های آینده باید به این روز اهمیت ویژه‌ای دهیم.

وی بر پاسداشت روز سوم خرداد تأکید کرد و بیان داشت: رسانه‌ها باید در تبیین، تفسیر، تعبیر و ترجمه حماسه سوم خرداد فعالیت کنند و دستگاه‌های اجرایی نیز به صورت جدی برای بزرگداشت این روز برنامه‌ریزی کنند.

کمالی با بیان اینکه ما باید روز سوم خرداد را به مردم دنیا معرفی کنیم، اذعان کرد: روز سوم خرداد از برکت‌های خداوند است و ما باید شکرگزار این نعمت باشیم.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول