اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری:

تجلیل از پیشکسوتان کانون پرورش فکری مازندران

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، از پیشکسوتان و بازنشسته‌های کانون پرورش فکری مازندران تجلیل شد.

تجلیل از پیشکسوتان کانون پرورش فکری مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران ظهر امروز در آئین تکریم پیشکسوتان و بازنشسته‌های کانون پرورش فکری مازندران با بیان اینکه هدف از برپایی این مراسم انتقال تجربیات به کارکنان جدید است، اظهار داشت: داشتن تنها علم و تخصص در هر فعالیتی موفقیت در کار را حاصل نمی‌کند، زیرا تجربه مکمل تخصص است.

قاسم عزیززاده‌گرجی پیشکسوتان و بازنشسته‌های کانونی را سرمایه‌‌های عرصه فرهنگی، علمی و رفتاری دانست و یادآور شد: در کنار پیشکسوتان بودن تولید فکر استمرار می‌یابد.

این مسئول ادامه داد: پیشکسوتان کانونی با تجربیات مفید سال‌های خدمت خود پیش‌قراولان عرصه فرهنگ و تربیت در جامعه محسوب می‌شوند.

عزیززاده‌گرجی با اشاره به اینکه معتقدیم که علم در کنار تجربه میسر است، تصریح کرد: کانونی‌های قدیم با امکانات اندک توانستند کودکان و نوجوانان را بپرورانند که امروز برای جامعه اثرگذارند.

وی اضافه کرد: تفکر و تجربه پیشکسوتان همچون گنجینه‌ای از معرفت است که ما آنان را جمع‌آوری می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه کانون پرورش فکری دستگاهی فرهنگی است و توانسته در جامعه اثرگذار باشد، اظهار داشت: شاهد حضور موفق چهره‌های قدیم کانون در منصب‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و علمی هستیم.

وی هدف از برپایی برنامه روزی به یاد دیروز را پیوند اعضای دو نسل قدیم و جدید کانونی دانست و یادآور شد: اعضای قدیم کانون پرورش فکری معتقدند حضور و فعالیت آنان در دوران کودکی و نوجوانی در 50 درصد موفقیتشان موثر بود.

عزیززاده‌گرجی تصریح کرد: کانون پرورش فکری نه تنها به تولید محصولات فرهنگی و هنری می‌پردازد بلکه در تولید سرمایه‌های نیروی انسانی در جامعه نقش‌آفرین است.

این مسئول به ایجاد فراکسیون حمایت از کودکان و نوجوانان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: منتخبان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی همچون عبدالوحید فیاضی و احمدی که خود اعضای قدیم کانون پرورش فکری بودند اظهار داشتند که با ورود به مجلس درصدد راه‌اندازی فراکسیون حمایت از کودکان و نوجوانان در مجلس می‌شویم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول