اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد کودک آمل خبر داد

وجود 320 کفیل و حامی بنیاد کودک در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد کودک آمل از وجود 323 کفیل و حامی بنیاد کودک در این شهرستان خبر داد.

وجود 320 کفیل و حامی بنیاد کودک در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ظهر امروز دومین همایش کفیلان بنیاد کودک آمل با حضور مدیرعامل بنیاد کودک کشور، کفیل ایرانی کودک آملی مقیم در آلمان، خیرین و حامیان بنیاد کودک برگزار شد.

رئیس سازمان مردم نهاد بنیاد کودک شعبه آمل با بیان اینکه باید کودکان یتیم و بی‌بضاعت را فرزندان خود بدانیم، گفت: وظیفه ما خدمت به مردم است و باید در این راه از تمام توان خود استفاده کنیم.

افسانه اسدپور با اعلام اینکه در این شهرستان 236 مددجو تحت حمایت این بنیاد قرار دارند، تصریح کرد: نزدیک به 323 کفیل نیز کار سرپرستی مددجویان را برعهده گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حتی برای برخی از مددجویان نیز مبلغ یک میلیون تا یک میلیون و 500 هزار ریال مقرری در نظر گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: کل واریزی ما در سال گذشته به میزان یک میلیارد و 514 میلیون ریال بوده که کل تنخواه دریافتی این شعبه از دفتر مرکزی نیز به 154 میلیون و 319 هزار ریال رسیده است.

اسدپور با تاکید اینکه داشتن مکانی مستقل برای دفتر بنیاد کودک هم‌اکنون از مهم‌ترین نیازهای ما است، عنوان کرد: باید برای این امر همه مسئولان شهری اهتمام به خرج دهند.

مدیر آموزش و پرورش آمل نیز در این همایش با اشاره به حس نوع‌دوستی توسط ایرانیان بیان داشت: مکتب اسلام و کتاب آسمانی ما قرآن به ما راه و روش چگونه زیستن را آموخته است.

اکبر لطفی با اعلام اینکه هر کس بنده‌ای از بندگان خدا را شاد کند همانند آن است که خداوند را نیز مسرور کرده، گفت: خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار زیادی در آمل داریم که از سرمایه‌های این شهرستان محسوب می‌شوند.

وی اذعان داشت: بهترین نوع تجارت معامله با خداوند است و باید در راه خداوند از هر تلاش و کوششی کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول