اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد حمایت از کودکان مستمند استان اردبیل:

2 هزار و 638 نفر حامی کودکان مستمند و سرطانی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل گفت:‌ هم اکنون بیش از 2 هزار و 638 نفر حامی و یاریگر کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل هستند.

2 هزار و 638 نفر حامی کودکان مستمند و سرطانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس عصر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران در محل بنیاد خیریه حمایت از کودکان مستمند اردبیل اظهار داشت: همه ساله از طریق رسانه‌ها عملکرد ما به اطلاع همشهریان می‌رسد و ما در یک گزارش‌دهی سالانه سعی می‌کنیم خیرین و حامیان این کودکان را در جریان دخل و خرج خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: بیش از 50 خیر از شهرستان اردبیل، 221 خیر از مناطق دیگر به صورت آنلاین به این بنیاد کمک می‌کنند و تعداد خیرین خارج از ایران نیز 15 نفر است که سالانه کمک‌های شایانی را به این بنیاد انجام می‌دهند.

قرآن‌نویس خاطر نشان کرد: حدود یک هزار و 356 نفر کارمند، 200 مدرس و معلم، 100 بانوی خانه‌دار و 556 شاغل صنوف آزاد به همراه 120 پزشک و متخصص و 20 نفر از وکلا از جمله اعضای بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل هستند.

این مسئول اضافه کرد: از این تعداد 856 نفر زن و یک هزار و 782 نفر مرد خیر عضو این بنیاد هستند که همه ساله از کمک‌های آنها استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای این بنیاد از استان‌ها و حتی کشورهای مختلف کمک‌هایی سرازیر می‌شود به طوری که ما در سال گذشته از تهران، تبریز، اراک، اصفهان، سمنان، قزوین، فارس و... خیرانی داشتیم که به بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی اردبیل کمک‌های بی‌دلیلی داشتند.

قرآن‌نویس بیان کرد: اغلب کودکان زیر پوشش این بنیاد دانش‌آموزان هستند که در رشته‌های مختلف در مقاطع متنوع از ابتدایی تا دکترا تحصیل می‌کنند که گاه خود آنها بعد از رسیدن به مرز خودکفایی مالی یاریگر این مجموعه هستند.

به گزارش فارس، مدیرعامل بنیاد حمایت از کودکان مستمند استان اردبیل تعداد کودکان سرطانی تحت پوشش این بنیاد را نیز 77 نفر اعلام کرد و گفت: ما برای کمک آبرومندانه به این نیازمندان برای آنها 500 فقره کارت بانکی صادر کردیم تا با واریز مبلغ مورد نظر به حساب آنها بتوانند با کمترین دغدغه ماهانه  خود را برداشت کنند.

وی افزود: در کنار پرداخت مستمری ماهانه ما هزینه تحصیلی آنها و در مواقع مختلف سال مایحتاج ضروری خانواده‌هایشان را از طریق درآمد و کمک‌های مردمی تأمین می‌کنیم و سالانه نیز 20 تا 25 درصد بر پرداختی‌های خود اضافه می‌کنیم.

قرآن‌نویس تصریح کرد:‌ دختران زیر پوشش این نهاد بعد از رسیدن به سن ازدواج نیز از حمایت‌های بنیاد در زمینه تأمین جهیزیه بهره‌مند شده و امسال در یک حرکت مناسب با هماهنگی کفش فروشی‌ها و لباس فروشی‌ها با حمایت مالی خیرین سعی کردیم کودکان زیر پوشش این بنیاد را در ایام نوروز نونوار کنیم و برای آنها لباس تازه تهیه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همه ساله بر میزان کمک‌ها افزوده می‌شود به طوری که اگر ما در سال اول فعالیت خود 40 میلیون تومان درآمد داشتیم در پایان سال گذشته این میزان به 366 میلیون تومان رسیده است.

در پایان این نشست جمعی از خبرنگاران از ساختمان بنیاد خیریه حمایت از کودکان مستمند و سرطانی استان اردبیل بازدید کردند و از تعدادی از کودکان سرطانی در بیمارستان علی‌اصغر اردبیل نیز عیادت کرده و به دلجویی آنها پرداختند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول