اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری خبر داد:

شهرکرد میزبان مسابقات هندبال قهرمانی بانوان کشور

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری از برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی بانوان نوجوان کشور به میزبانی شهرکرد خبر داد.

شهرکرد میزبان مسابقات هندبال قهرمانی بانوان کشور
اکرم گله‌دار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات هندبال قهرمانی بانوان نوجوان کشور با حضور 12 تیم به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد در حال برگزاری است.
وی افزود: این دوره از مسابقات با شرکت استان‌های اصفهان، خوزستان، مرکزی، لرستان، ایلام، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری برگزار میشود.
گله‌دار شرایط هندبالیست‌های استان را مطلوب ارزیابی و تاکید کرد: هندبالیست‌های نوجوان استان از مدت‌ها پیش تمرینات منظمی را انجام داده‌اند هم‌اکنون هم از نظر آمادگی جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.
نایب‌رئیس هیئت هندبال چهارمحال و بختیاری افزود: بانوان هندبالیست این استان روند روبه رشدی را در سال‌های اخیر طی کرده‌ که برهمین اساس آینده درخشانی در انتظار آن‌ها است.
وی افزود: در روستاها و شهرهای استان چهارمحال و بختیاری استعدادهای بسیاری وجود دارد که در صورت توجه کافی مسئولان و فراهم کردن شرایط و امکانات در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این استعدادها خواهیم بود.
گله‌دار خاطرنشان کرد: در حال حاضر 500 ورزشکار در رشته هندبال در این استان مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 150 نفر خانم و 350 نفر در بخش آقایان مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: این ورزشکاران در شهرهای لردگان، فارسان، هفشجان، بن، فرخشهر، سامان، بروجن و شهرکرد فعالیت دارند که هیئت هندبال شهرستان شهرکرد فعال‌ترین هیئت استان است که از سال 52 تاکنون در این استان فعال است.
گله‌دار از برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری در سطح استان خبر داد و گفت: این در حالیست که منشور اخلاقی ورزشکاران هندبالیست در استان با التزام به مواردی از جمله تقید به فرایض دینی، قانون‌پذیری، احترام و اطاعت از پیشکسوتان و مربیان، اخلاص عمل، وقت‌شناسی، تعاون و همکاری، اجرای آداب اجتماعی، اولویت پهلوانی به جای قهرمانی در دستور کار ورزشکاران قرار داده شده است.
وی نبود سالن اختصاصی هندبال و نداشتن اسپانسر را از مهم‌ترین مشکلات فراروی توسعه این ورزش در استان عنوان کرد و گفت: با حمایت‌های استاندار مشکل نبود سالن اختصاصی به زودی برطرف میشود 
مسابقات هندبال بانوان نوجوان کشور از تاریخ 12 لغایت 17 شهریورماه جاری با شرکت 12 تیم به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در مجموعه ورزشی شهرکرد در حال برگزاری است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول