اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت نبود بلیت هواپیما؛

تیم هندبال بانوان فیروزآباد فارس به سبزوار نیامد

خبرگزاری فارس: در لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار قرار بود به مصاف نماینده فارس برود که تیم فیروز آباد به سبزوار نیامد.

تیم هندبال بانوان فیروزآباد فارس به سبزوار نیامد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد در ادامه هفته پنجم رقابت‌های هندبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور قرار بود تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار تنها نماینده استان خراسان رضوی در این
پیکارها به مصاف هیئت هندبال فیروز آباد فارس عصر امروز برود که این تیم به علت گیر نیاوردن بلیت هواپیما به سبزوار نیامد و این دیدار لغو شد.
این دیدار قرار بود روز جمعه 18 آذرماه 1390از  ساعت 10 صبح در سالن سربداران سبزوار برگزار شود که به علت نیامدن نماینده فارس این دیدار لغو شد و کمیته انضباطی درباره سرنوشت این دیدار تصمیم‌گیری می‌کند.
تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار در چهار دیداری که تاکنون در مسابقات لیگ برتر بانوان انجام داده به پیروزی رسیده است و امید زیادی داشت تا با برتری در برابر نزدیک‌ترین رقیب خود صدرنشینی خود را در جدول رده‌بندی مستحکم تر کند.
تیم هیئت هندبال فیروز آباد فارس نیز در چهار دیدار پیشین خود صاحب دو پیروزی و دو شکست شده است و هم اکنون با 4 امتیاز در رده دوم و پس از تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج سبزوار در جدول رده‌بندی ایستاده است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول