اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز هندبال جوانان کشور؛

تیم هندبال بانوان قم از سد هیئت قزوین گذشت

خبرگزاری فارس: تیم جوانان هیئت هندبال استان قم در نخستین روز پیکارهای مقدماتی هندبال قهرمانی جوانان دختر کشور از سد هیئت قزوین عبور کرد.

تیم هندبال بانوان قم از سد هیئت قزوین گذشت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات هندبال رده سنی جوانان دختر کشور در یکی از دو گروه مرحله مقدماتی با شرکت پنج تیم به میزبانی هیئت هندبال استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود که نخستین روز برگزاری آن با برتری دختران هندبالیست قمی مقابل قزوین همراه بود.
این در حالی است که در این رقابت‌ها علاوه بر تیم هندبال رده سنی جوانان استان قم که در گروه نخست قرار دارد، تیم‌های هندبال دختران جوان گیلان، سمنان، قزوین و تهران نیز حضور دارند که برای کسب جواز صعود به مرحله دوم مقدماتی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
اما در نخستین روز پیکارهای هندبال قهرمانی رده سنی جوانان دختر کشور در تبریز که برای دومین مرتبه برگزار می‌شود، تیم هندبال دختران جوان قم در نخستین گام برابر تیم هندبال دختران قزوین به میدان رفت و در پایان با نتیجه جالب توجه 28 بر 10 صاحب برتری شد.
دومین دوره مسابقات جوانان بانوان کشور در حالی در تبریز برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال، این رقابت‌ها تا یازدهم آذر ماه با شرکت 10 تیم ادامه می‌یابد و تیم‌های مدعی در دو گروه پنج تیمی مسابقه می‌دهند.
در روز نخست این بازی‌ها تهران و گیلان نیز در دیداری حساس برابر یکدیگر به میدان رفتند که بازی آنها 38 گل در بر داشت و در نهایت برتری 28 بر 10 به سود تیم تهران رقم خورد.
همچنین در مسابقه تیم‌های هیئت هندبال زنجان و خراسان رضوی 39 گل به ثمر رسید که طی آن این مشهدی‌ها بودند که موفق شدند حریف خود را با نتیجه 29 بر 10 از پیش رو برداشته و به دو امتیاز ارزشمند این دیدار دست یابند.
تیم هندبال دختران آذربایجان شرقی میزبان رقابت‌های این مرحله نیز یکی از تیم‌های پیروز روز نخست بازی‌ها بود که موفق شد تیم هندبال دختران مرکزی را در دیداری که 29 گل به ثمر رسید، با نتیجه 26 بر 13 با شکست مواجه کند.
گیلانی‌ها بعد از اینکه در نخستین مسابقه خود مقابل تیم هندبال دختران تهران با اختلاف 18 گل شکست خوردند، در دومین مسابقه خود در روز نخست، برابر تیم هندبال هیئت سمنان به میدان رفته و با حساب 15 بر هفت صاحب برتری شدند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول