اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری مسابقات هندبال جوانان بانوان کشور در یاسوج

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مسابقات هندبال جوانان بانوان کشور در یاسوج با حضور 13 استان کشور خبر داد.

برگزاری مسابقات هندبال جوانان بانوان کشور در یاسوج
حمید زرافشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات هندبال جوانان بانوان کشور با شرکت 13تیم از استان‌های سراسر کشور در رده سنی جوانان از تاریخ 20 آبان ‌ماه تا 26 آبان سال جاری در سالن پوریای ولی شهر یاسوج برگزار می‌شود.
رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر عنوان کرد: این مسابقات با شرکت ورزشکارانی از استان‌های اصفهان، ایلام، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، لرستان، کرمانشاه، فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، همدان و یزد در رده سنی جوانان برای نخستین بار در کشور در قسمت بانوان در سالن پوریای ولی شهر یاسوج برگزار می‌شود.
زرافشان در ادامه به جایگاه هندبال بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور اشاره و بیان کرد: هندبال بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد از جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور برخوردار است به طوری‌که هندبالیست‌های بانوان استان حتی توانسته‌اند در سطح کشور به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.
وی عنوان کرد: ورزشکارانی از این استان به تیم ملی هندبال بانوان کشور راه پیدا کرده‌اند و دروازه‌بان اصلی تیم ملی هندبال بانوان بزرگسالان کشور اعزامی به مسابقات قهرمانی هندبال بانوان آسیا در ژاپن از هندبالیست‌های این استان است.
این مسئول افزود: این بازیکنان در مسابقات قهرمانی جوانان کشور در یاسوج تیم استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان عضو تیم همراهی می‌کنند.
زرافشان در ادامه گفت: برگزاری این مسابقات در یاسوج کمک شایانی به رشد و توسعه ورزش هندبال بانوان در بین علاقمندان این رشته ورزشی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد کرد.
رئیس هیئت هندبال کهگیلویه و بویراحمد از همکاری صمیمانه مدیرکل تربیت‌بدنی این استان به دلیل توجه به این رشته قدردانی کرد.
وی همچنین از مجموعه اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که همکاری صمیمانه‌ای در راستای کمک به برپایی این مسابقات ورزشی و در اختیار گذاشتن خوابگاه و سالن برای برگزاری این مسابقات داشته قدردانی کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول