اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله نیمه نهایی هندبال بانوان کشور

تیم هندبال بانوان قم فینالیست شد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال بانوان تشک وگال قم با کسب برتری مقابل فولاد خوزستان در نیمه نهایی هندبال بانوان کشور، فینالیست این رقابت‌ها شد.

تیم هندبال بانوان قم فینالیست شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، بعد از مشخص شدن چهره چهار تیم برتر مرحله گروهی برگزار شد و طی آن تیم بانوان هندبال تشک وگال قم با کسب برتری مقابل رقیب سرسخت خود راهی فینال شد.

این پیکارها در واقع مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود که با شرکت هفت تیم مدعی صعود به پیکارهای لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌‌های کشور از چهارشنبه گذشته در استان فارس در حال برگزاری است.

بانوان هندبالیست تیم تشک وگال قم بعد از اینکه در مرحله گروهی با کسب امتیازات لازم موفق به کسب جواز صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور شدند، در این مرحله هم موفقیت‌های خود را تکرار کردند.

این تیم که با نتایج خوبی از مرحله مقدماتی در نیمه نهایی حاضر شده بود، ساعتی قبل در تلاش برای راهیابی به پیکارهای لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور توانست تیم بانوان هندبال فولاد خوزستان را در دیداری پرگل شکست بدهد.

با کسب برتری مقابل تیم بانوان هندبال فولاد خوزستان صعود تیم هندبال بانوان قم رقم خورد تا نماینده قم ضمن راهیابی به لیگ دسته اول راهی دیدار نهایی شود.

در این مسابقه که از جذابیت و حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود، بانوان هندبالیست تیم تشک وگال قم توانستند در جدال سخت و پایاپای با تیم بانوان فولاد خوزستان این تیم را با حساب 18 بر شش شکست داده و فینالیست شوند.

بانوان هندبالیست تیم تشک وگال قم با کسب برتری در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور ضمن راهیابی به لیگ دسته اول باید برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات با تیم میزبان رقابت کنند.

بعد از مشخص شدن یک پای فینال که تیم بانوان تشک وگال قم بود، در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم بانوان شهید چمران لارستان توانست از سد هیئت بوشهر گذشته و حریف تیم تشک وگال قم در دیدار نهایی شود.

با صعود مقتدرانه تیم هندبال بانوان تشک وگال قم به مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، هیئت هندبال قم در فصل جاری پیکارهای لیگ دسته اول هندبال کشور دو نماینده خواهد داشت تا توانمندی ورزش بانوان قم بیش از پیش به نمایش درآید.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول