اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب یک پیروزی و یک تساوی

تیم قم به نیمه نهایی هندبال بانوان کشور صعود کرد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال بانوان تشک وگال قم با کسب رتبه دوم گروه دوم به مرحله نیمه نهایی هندبال بانوان باشگاه‌های کشور صعود کرد.

تیم قم به نیمه نهایی هندبال بانوان کشور صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم فدراسیون هندبال به منظور رشد و توسعه بیش از پیش رشته ورزشی هندبال در نقاط مختلف کشور و به خصوص در بخش بانوان و از این مهم‌تر، شناخت استعدادهای بانوان هندبالیست کشورمان، امسال رقابت‌های لیگ دسته دوم این رشته را برنامه ریزی کرد.

بر این اساس رقابت‌های لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور برای نخستین بار برگزار می‌شود و در آن هفت تیم حضور دارند که برای کسب دو سهمیه صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور رقابت خود را برگزار می‌کنند.

هفت تیم حاضر در مسابقات نخستین دوره لیگ دسته دوم هندبال بانوان کشور دیدارهای خود را به میزبانی هیئت هندبال استان فارس در شهرستان لارشهر برگزار می‌کنند تا در نهایت دو تیم راهی لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور شوند.

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در مرحله نخست در دو گروه سه و چهار تیمی تقسیم بندی شدند و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند و در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها صعود کردند.

هندبالیست‌های تیم بانوان تشک وگال نماینده قم در این دوره از رقابت‌ها در تلاش‌اند تا بتوانند استان قم را در مسابقات لیگ دسته اول هندبال بانوان باشگاه‌های کشور دارای دو نماینده کنند که در مرحله مقدماتی هم عملکرد خوبی داشتند.

تیم بانوان هندبال تشک وگال قم در مرحله نخست مقدماتی با تیم‌های مرکزی، شهید چمران لارستان و چهار محال و بختیاری همگروه بود که در پایان جدال با حریفان موفق به کسب یک پیروزی، یک باخت و یک تساوی در این بازی‌ها شد.

هندبالیست‌های تیم تشک وگال قم در گام نخست برابر تیم هندبال بانوان مرکزی به میدان رفتند و در پایان توانستند حریف قدرتمند خود را با حساب 27 بر 15 شکست داده و آغاز خوبی در این دوره از رقابت‌ها داشته باشند.

در دومین روز این مسابقات تیم هندبال بانوان تشک وگال قم برابر تیم میزبان یعنی شهید چمران لارشهر به میدان رفت ولی بازی را با نتیجه نزدیک 18 بر 17 و تنها با اختلاف یک گل واگذار کرد.

سومین مسابقه تیم هندبال بانوان تشک وگال قم در مسابقات مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور برابر تیم هندبال بانوان چهار محال و بختیاری برگزار شد که این دیدار با تساوی در عدد 22 به پایان رسید.

بدین ترتیب تیم هندبال بانوان تشک وگال قم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته دوم هندبال بانوان کشور صعود کرد تا در تلاش برای راهیابی به دیدار نهایی و کسب یکی از دو سهمیه صعود به لیگ برتر، به مصاف نماینده خوزستان برود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول