اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان زنجان خبر داد:

اعزام تیم هندبال بانوان زنجان به مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان زنجان از اعزام تیم هندبال جوانان بانوان استان زنجان به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

اعزام تیم هندبال بانوان زنجان به مسابقات قهرمانی کشور
محمد جواد پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی هندبال بانوان باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان در دو گروه برگزار می‌شود.
وی تعداد تیم‌های حاضر در گروه یک را که زنجان نیز در آن گروه قرار دارد، 12 تیم اعلام کرد و افزود: مسابقات به صورت متمرکز و در تبریز برگزار می‌شود.
رئیس هیئت هندبال استان زنجان زمان برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال جوانان کشور را پنجم آذر ماه عنوان کرد و افزود: مسابقات طی یک هفته برگزار می‌شود.
وی سه روز نخست مسابقات را مربوط به مسابقات دور مقدماتی اعلام و تصریح کرد: در سه روز بعد هم مسابقات نیمه نهایی، رده بندی و نهایی برگزار می‌شود.
پازوکی از برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشوری پسران، با حضور تیم‌هایی از 32 استان، آن هم به صورت متمرکز خبر داد و گفت: این مسابقات در بهمن ماه برگزار می‌شود ولی هنوز مکان آن مشخص نشده است.
وی اضافه کرد: هفته پیش یک مسابقه تدارکاتی بین تیم‌های هندبال جوانان زنجان و قزوین در راستای آمادگی تیم بانوان زنجان برگزار شد که با نتیجه 14 بر 12 به نفع زنجان به پایان رسید.
رئیس هیئت هندبال استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر تیم‌های هندبال زنجان با مشکل محل تمرین مواجه هستند، ابراز امیدواری کرد، با تکمیل و تحویل داده شدن سالن اختصاصی هندبال به هیئت هندبال استان زنجان این مشکل برطرف شود.
وی محل سالن در دست ساخت را یک سالن در مجاور سالن سنگنوردی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان اعلام کرد و گفت: به احتمال زیاد این سالن طی دو هفته آینده به هیئت هندبال استان زنجان تحویل داده شود.
پازوکی از حمایت‌های مسئولان تربیت بدنی استان زنجان به ویژه ایرج رحمانی، مدیر کل تربیت بدنی برای آماده کردن سالن اختصاصی هندبال استان زنجان تقدیر کرد.
وی لیلا بیستونی را مربی و سعیده محمدی را کمک مربی تیم هندبال جوانان بانوی استان زنجان معرفی و تصریح کرد: نرگس گوزلیان نیز این تیم را به عنوان سرپرست همراهی می‌کند.
رئیس هیئت هندبال استان زنجان، لیلا بیات، فاطمه رستمی، فائزه جعفری، فائزه کریمی، مهناز رحمتی، شیما افشاری، شیرین شکاری، زهرا محمدی، مهری حسنلو، شقایق بیستونی، فاطمه سلطانی، مژگان جعفری را اسامی بازیکنان تیم هندبال استان زنجان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور عنوان کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول