اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته زن و مقام مادر در این استان باشکوه برگزار می‌شود و در این زمینه تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صدیقه خدیوی صبح امروز در نشست مشترک کارگروه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر، که در تالار اجتماعات استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار داشت: هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت بسیار مناسبی است تا سیره فاطمی را برای مادران و زنان ایران اسلامی به‌ خوبی تبیین کنیم.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی تصریح کرد: ستاد بزرگداشت هفته زن، از دو هفته گذشته، برنامه‌های خود را به ریاست معاون سیاسی - امنیتی استاندار خراسان‌رضوی، آغاز کرده است.

خدیوی افزود: در نخستین جلسه ستاد، مقرر شد برای تسهیل امور و افزایش کیفیت فعالیت‌ها، تعداد کمیته‌های ستاد از شش به نه کمیته افزایش یابد و تمام تمهیدات برای هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن مراسم و برنامه‌ها، پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته زن، یادآور شد: این کمیته‌ها شامل، فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی، ورزش و جوانان، ایثارگران، شهرستانها، اطلاع‌رسانی، تبلیغات، تشکلات مردمی و نظارت و ارزیابی است.

خدیوی تاکید کرد: تمام برنامه‌های ستاد باید با سیره فاطمی عجین باشد و از سوی دیگر، نقش زنان را در تحقق شعار امسال نیز، مدنظر قرار دهد.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی افزود: از دیگر محورهای برنامه‌های این ستاد، توجه به عملکرد دینی بانوان نخبه، توجه به نقش الگویی همسران و فرزندان شهدا و مردمی بودن برنامه‌های ستاد است.

وی عنوان داشت: موضوع خانواده، در حال حاضر یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف غرب محسوب می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، باید با استفاده از سخنرانان زبده در طول برگزاری مراسم و جشن‌های هفته بزرگداشت مقام زن، این مسئله برای مردم کاملا تبیین شود.

خدیوی اشاره کرد: روزنامه‌های مهم شهر مشهد مانند روزنامه قدس، خراسان و شهرآرا نیز، برطبق دستور استاندار خراسان‌رضوی، موظف شده‌اند تا در طول هفته زن، ویژه‌نامه‌هایی با محوریت مقام مادر و زن چاپ و در اختیار مردم قرار دهند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول