اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی پلدختر:

اجرای فرامین رهبری محور اصلی برنامه‌های هفته زن امسال است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی پلدختر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به زنان ارزشی به بلندای دین اسلام داد، گفت: اجرای فرامین رهبری در خصوص نام‌گذاری امسال محور اصلی برنامه‌های گرامیداشت هفته زن در شهرستان پلدختر است.

اجرای فرامین رهبری محور اصلی برنامه‌های هفته زن امسال است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، اصغر قهرمانی عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مقام زن و روز مادر شهرستان پلدختر گفت: با توجه به نقش محوری زنان در خانه و خانواده، محور اصلی برنامه‌های بزرگداشت هفته زن بر نقش زنان در پیش‌گامی و تحقق فرمان رهبری در زمینه تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی است.

وی با بیان اینکه زنان در عملیاتی شدن فرموده رهبر انقلاب اسلامی در نام‌گذاری سال جاری نقش مهم و ارزشمندی را دارند، گفت: در نهادینه کردن استفاده از کالاهای تولید داخلی زنان نقش دارند و بانوان با توجه به مدیریت اقتصاد خانواده و حضور در ادارات می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرین باشند.

قهرمانی به بحث عفاف و حجاب و رعایت آن از سوی زنان پرداخت و گفت: حجاب و عفاف که از موازین دینی و زندگی حضرت زهرا(س) نشأت گرفته شده است، به عنوان زینت زن مسلمان یکی از شاخصه‌های مهم زنان ایرانی است که معرفی شخصیت معنوی و اجتماعی حضرت زهرا(س) به ویژه برای نسل جوان باید در برنامه‌های هفته زن گنجانده شود.

وی افزود: رعایت حجاب نقش موثری در ایجاد امنیت اجتماعی دارد و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت بسیار مناسبی است تا سیره فاطمی، برای مادران و زنان ایران اسلامی به خوبی تبیین شود، زیرا توجه به مسئله کرامت زن و ترویج الگوهای زنان برگزیده اسلام راه نجات و پیروزی جامعه در نبرد نرم دشمن است.

بخشدار مرکزی پلدختر گفت: جشن میلاد کوثر، تجلیل از بانوان نمونه، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری برپایی نمایشگاه‌ها، کوه‌پیمایی بانوان، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان زن از برنامه‌های مهم و عمده هفته بزرگداشت زن در شهرستان پلدختر است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول