اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس:

هزینه‌های درمان در بیمارستان‌های دولتی رایگان می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: با تصویب کمیسیون تلفیق هیچ بیمارستان دولتی حق دریافت وجه از مردم را نخواهد داشت و هزینه‌های درمان در بیمارستان‌های دولتی رایگان خواهد شد.

هزینه‌های درمان در بیمارستان‌های دولتی رایگان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز، علیرضا منادی با بیان اینکه درآمد هدفمند کردن یارانه‌ها از 54 هزار میلیارد تومان به 66 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: 2هزار میلیارد تومان از درآمد هدفمند کردن یارانه‌ها برای اجرای قانون بیمه بیکاری و 6 هزار میلیارد تومان آن برای بخش بهداشت و درمان کشور در نظر گرفته شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این مصوبه کمیسیون تلفیق، تمام دانش‌آموختگان مشمول قانون بیمه بیکاری از محل درآمدی 2 هزار میلیارد تومانی بیمه خواهند شد و این موضوع کمک شایانی به ارتقای سطح بیمه‌ای کشور می‌کند، این در حالی است که دولت پیش از این اعلام کرده بود که به علت نداشتن منبع مالی قانون بیمه بیکاری را اجرا نمی‌کند.

 هیچ بیمارستان دولتی حق دریافت پول از مردم را نخواهد داشت

وی درباره دیگر مصوبه با اهمیت کمیسیون تلفیق که امروز صبح به تصویب رسید، گفت: کمیسیون تصویب کرد که 6 هزار میلیارد تومان برای بخش بهداشت و درمان کشور در نظر گرفته شود که با این مصوبه کمیسیون تلفیق هیچ بیمارستان دولتی حق دریافت وجه از مردم را نخواهد داشت و هزینه‌های درمان در بیمارستان دولتی نزدیک به 100 درصد رایگان خواهد شد.

منادی یادآور شد: پیش از این قرار بود 10 درصد از درآمد هدفمندی یارانه‌ها به بخش بهداشت و درمان اختصاص یابد، ولی کمیسیون تلفیق برای تحقق این درآمد ردیفی ویژه تعیین کرد و آن را به 6 هزار میلیارد تومان افزایش داد.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه پیش‌بینی کرد که این دو مصوبه مهم کمیسیون تلفیق با رأی بالا در صحن علنی مجلس هم به تصویب برسد.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول