اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه:

امام(ره) پیوند ناگسستنی بین دیانت و سیاست ایجاد کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه با اشاره به نبوغ دینی و سیاسی امام خمینی(ره)، گفت: امام(ره) توانست بین سیاست و دیانت پیوند ناگسستنی ایجاد کند.

امام(ره) پیوند ناگسستنی بین دیانت و سیاست ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، حجت‏الاسلام صادق بخشی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ فاطمی در هیئت عشاق‏الحسین(ع) سرخه افزود: حضرت زهرا(س) سرآمد تمام زنان سعادت‏مندی است که در اثر کوشش در راه حق به مقامات عالی معنوی نائل آمده‏اند.

وی اظهار داشت: از منظر امام خمینی(ره)، ایشان یک زن ملکوتی و روحانی بودند، از این‌رو لازم است تا ویژگی‏های برجسته در وجود حضرت فاطمه(س) تابلویی در مسیر زندگی مردم برای نیل به سعادت قرار گیرد.

سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه ضمن بررسی درس‏های مکتب حضرت زهرا(س) به قناعت، سادگی، شکرگزاری، کار و تلاش، خیرخواهی، تواضع، هم‌دلی، عفت و پاکدامنی و فداکاری ایشان اشاره کرد.

بخشی اظهار داشت: در کنار این اوصاف، شیوه مدیریت حضرت در امر همسرداری و تربیت فرزندان باید مدنظر زنان جامعه امروز قرار گیرد تا آسیب‏های موجود در خانه و خانواده ریشه‏کن شود.

وی هم‌چنین با تبریک میلاد امام خمینی(ره) گفت: ایشان به تعبیر "مصطفی ایوب"، دانشمند مسلمان آمریکایی، برترین شخصیت قرن بیستم است.

بخشی اضافه کرد: امام خمینی(ره) در کنار نبوغ دینی، نبوغ سیاسی نیز داشت و توانست بین سیاست و دیانت پیوند ناگسستنی ایجاد کند.

سرپرست فرهنگی تبلیغی سرخه اظهار داشت: این دانشمند بزرگ از امام(ره) به عنوان یک شخصیت متواضع یاد کرد که در عین سادگی و تواضع توانست درس عزت و سربلندی را به دنیا بیاموزد.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول