اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی میاندرود خبر داد

توزیع 75 تن بذر گواهی شده برنج بین شالیکاران میاندرودی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی میاندرود از توزیع 75تن بذر گواهی شده بین شالیکاران میاندرودی خبر داد.

توزیع 75 تن بذر گواهی شده برنج بین شالیکاران میاندرودی

سید شبر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به سیاست سازمان جهاد کشاورزی در افزایش سطح زیرکشت ارقام پرمحصول برنج از توزیع 75 تن بذر گواهی شده از نوع شیرودی و فجر در بین شالیکاران این شهرستان خبر داد.

موسوی این میزان بذر گواهی شده را 20 درصد از سهمیه این سازمان برای توزیع در میاندرود اعلام کرد و افزود: این مقدار در بین 535 نفر از بهره‌برداران برنج‌کار میاندرودی توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندرود با تاکید بر ضرورت علمی انجام شدن کشاورزی در تمام محصولات به ویژه تولیدات استراتژیک مورد نیاز کشور، توزیع بذرهای گواهی شده و استفاده از تجهیزات مدرن در این عرصه را موجب بالارفتن میزان تولید و پائین آمدن هزینه تولید در مراحل کاشت، داشت و برداشت عنوان کرد.

این مسئول با تاکید بر سیاست سازمان جهاد کشاورزی در افزایش میزان تولیدات، این سیاست را با ترویج و تشویق بهره‌برداران این بخش توسط کارشناسان و مروجان مراکز جهاد کشاورزی شهرستان و تامین آب مطمئنه ممکن دانست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندرود درباره میزان سطح زیرکشت برنج پرمحصول در این شهرستان پیش‌بینی کرد این میزان به 4 هزار و 200 هکتار برسد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول