اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

امروز بی‌حرمتی‌ها به مقام زن در جهان به اوج خود رسیده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: امروز بی‌حرمتی‌ها به مقام زن در جهان به اوج خود رسیده است.

امروز بی‌حرمتی‌ها به مقام زن در جهان به اوج خود رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، پرویز علیپور پیش از ظهر امروز در مراسم جشن کوثر در سپاه مراغه اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) به‌عنوان سرچشمه حیا و عفت بهترین الگو برای زنان عالم است.

وی با بیان اینکه این شخصیت والا چراغ هدایت همه انسان‌ها اعم از زن و مرد است، افزود: عمر کوتاه دخت نبی مکرم اسلام تا قیام قیامت می‌تواند سرمشق همه انسان‌ها برای رسیدن به اهداف والای انسانی باشد.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه تصریح کرد: برای زنان عالم همین بس که با تولد این بانوی بزرگوار و نگاه ویژه‌ای که پیامبر خاتم (ص) به عنوان بزرگ‌ترین شخصیت جهان آفرینش به وی، سیره، منش و شخصیت حضرت زهرا (س) را مهم‌ترین اسوه برای همه انسان‌ها دانست و افزود: حضرت فاطمه (س) با تربیت فرزندان نمونه الگوی زنان و مردان جهان برای سلامت خانواده و جامعه بوده و باید از سیره این بانوی بزرگ اسلام درس بگیرند.

فرمانده سپاه مراغه گفت: عفاف و پاکدامنی نخستین مولفه ورود به این دریای بیکران علم و معرفت بوده و زنان پویای سعادت می‌توانند مهر و محبت دخت نبی مکرم اسلام در همسرداری، عبادت خالصانه در پیشگاه الهی، تربیت فرزند، ایثار و معرفت لایتناهی و دیگر خصیصه‌های حضرت فاطمه (س) را الگوی زندگی خود قرار دهند.

علیپور با اشاره به اینکه امروز بی‌حرمتی‌ها به مقام زن در جهان به اوج خود رسیده، اظهار کرد: برای خشنودی زهرای مرضیه (س) باید با مطالعه قرآن و عمل به آن همچنین عشق به عفاف و حجاب و با قدرت تمام وارد عرصه مبارزه با دستان ناپاکی شد که هر روز با نقشه‌های شوم خود در پی استفاده ابزاری از زنان هستند.

در پایان مراسم از 10نفر بسیجیان نمونه با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول