اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

کرمان شرایط خوبی از لحاظ امنیتی دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: امروز شرایط خوبی از لحاظ امنیتی در استان کرمان شکل گرفته است و افزایش 33 درصدی امنیت استان بیانگر این واقعیت است.

کرمان شرایط خوبی از لحاظ امنیتی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، جواد کمالی عصر امروز در همایش اخوت و برادری در جمع سران و طوایف و مردم قلعه‌گنج اظهار داشت: با همکاری مردم امسال ما بیش از 33 درصد افزایش امنیت در استان کرمان داشته‌ایم.

وی افزود: جمهوری اسلامی امروز به اوج اقتدار و عزت و سربلندی خود رسیده است و در بین 194 کشور جهان با اقتدار ایستاده‌ایم و حرکت می‌کنیم و این با همت شما مردم صورت گرفته است.

کمالی ‌‌تصریح کرد: شکرگزاریم ‌که امروز بعد از گذشت این همه سال اقدامات مثبتی در این منطقه صورت گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: در زمان گذشته که ما در خدمت مردم بودیم از ارتباط نوین خبری نبود و بسیار مشکل داشتیم اما امروز به یمن حکومت اسلامی در دورترین نقاط این منطقه شاهد رشد تکنولوژی‌های جدید هستیم.

کمالی به عمران منطقه اشاره کرد و افزود: در طول دولت نهم و دهم در این منطقه 13 هزار واحد روستایی بهسازی شده‌اند و 50 هزار واحد ساختمانی ساخته شده است و این مردم قدردان این نعمت‌ها هستند.

وی گفت: خاکریز اول ما در حوزه امنیت، اقتصاد، کشاورزی در مجموعه بزرگ‌ترین استان کشور است و می‌طلبد در حوزه امنیت، وحدت و همدلی را داشته باشیم و این سنگر و خاکریز را حفظ کنیم.

کمالی با تأکید بر اینکه باید از همدلی به وجود آمده در منطقه صیانت شود، عنوان کرد: در توسعه منطقه کارهای بزرگی انجام شده است و نیازمند هر توسعه و رشدی مسئله امنیت است.

وی با بیان اینکه باید برخی آشوب‌ها در منطقه جنوب کرمان که به دلیل مسائل کوچک ایجاد می‌شود، کاهش یابد، اظهار داشت: امروز شرایط خوبی از لحاظ امنیتی در استان کرمان شکل گرفته است و افزایش 33 درصدی نشان از این مهم دارد.

کمالی گفت: نباید به افراد احساساتی و تندرو کارهای حساس محول شود که سبب کوتاهی و ناامنی می‌شود و به افرادی که قبلاً نیز در منطقه اقدام به ناامنی می‌کردند، توصیه می‌کنیم برگردند و به کار واشتغال روی بیاورند و بدانند دولت اسلامی خیلی بزرگ‌تر از آن است که فکر می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان بیان داشت: این حکومت اسلامی متعلق به مردم است و باید قدردان باشیم و دست به دست هم داده و در راه اجرای امنیت کامل و پیشرفت و آبادانی قدم برداریم.

کمالی گفت: شما مردم با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی نشان داده‌اید که حامی این حکومت هستید و باید متحد و منسجم و همانند کوه استوار در مقابل دشمنان قسم‌خورده انقلاب مقابله کنید.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول