اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

مقاومت غرب را در کنفرانس استانبول تسلیم کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: مقاومت 10 ساله دولت و ملت ایران به پیروی از رهبر معظم انقلاب موجب تسلیم شدن غرب در کنفرانس 1+5 در ترکیه شد.

مقاومت غرب را در کنفرانس استانبول تسلیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: مقاومت 10 ساله دولت و ملت ایران موجب شد تا دشمنان زورگو حق ملت ایران را در غنی‌سازی انرژی هسته‌ای به رسمیت بشناسند و در برابر خواسته ملت مقاوم ما تسلیم شوند.

وی کشتار مردم عراق را در انفجارهای اخیر محکوم کرد و آن را انتقام دشمنان عراق به دلیل امنیت کامل در برگزاری جلسه سران عرب و اهمیت آن عنوان کرد.

حسینی افزود: امروز دولت و مردم عراق در عمران و آبادانی کشور سهیم هستند و راه خود را در پیشرفت کشور عراق می‌پیمایند.

وی تصریح کرد: اگر چه دشمنان عراق توطئه می‌کنند و بمب‌گذاری نشان از ضعف آنها است که قادر به اقدام آشکار علیه امنیت نیستند، لذا بمب‌گذاری‌ها روند رو به پیشرفت کشور عراق را متوقف نمی‌کند و قطعاً دشمنان اسلام نابود می‌شوند.

حسینی پایان اردیبهشت ماه را وقت ضرب‌العجل اخراج منافقان از عراق اعلام کرد و بیان داشت: اگر منافقان از این کشور اخراج شوند، قطعا توطئه‌ها علیه‌ ملت عراق هم تمام می‌شود و امیدواریم ملت و دولت عراق تا پایان این وقت اقدام کند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با وزیر کشور و نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: امنیت در جامعه ما به واسطه توان و قدرت نیروی انتظامی و نظارت بر مشارکت مردم و همدلی با ملت است و هر کجا منافع جامعه بر منافع شخصی مقدم باشد به اهداف می‌رسیم.

خطیب جمعه سیرجان ابراز داشت: عملکرد نیروی انتظامی موجب رضایت رهبر معظم انقلاب است و امیدواریم این رضایت همیشه تداوم داشته باشد تا ملت همیشه در آسایش و امنیت باشند.

وی به تداوم بیداری اسلامی و همچنین استقامت ملت بحرین و تداوم حملات آل‌سعود و آل‌خلیفه به مردم بحرین پرداخت و ابراز داشت: به زودی مردم بحرین همانند ملت‌های لیبی و مصر به پیروزی می رسند و دشمنان آنها با سرافکندگی باید بحرین را ترک کنند.

حسینی افزود: ملت مصر نیز آن قدر هوشیار و بیدار هستند که اجازه ندهند دوباره انقلاب و کشورشان به وابستگان آمریکا و صهیونیست برسد و این ملت شجاع در طول تاریخ خواستار حکومت اسلامی بودند و حالا که به پیروزی رسیده‌اند، مراقب حاکمیت و تداوم حکومت اسلامی در کشور خود هستند.

امام جمعه سیرجان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بیان داشت: تلاش برای حاکمیت فرهنگ فاطمی وظیفه همه مردم است، اگر این فرهنگ در جامعه رشد کند، حجاب و عفاف، دفاع از حق و مخالفت با حق‌کشی و ظلم و ستم ایجاد می‌شود.

وی انتقال آب از سد تنگوئیه سیرجان که آب شرب مردم است به مجتمع معدنی سنگ‌آهن گل‌گهر را نیاز به بررسی و کارشناسی‌های محکم دانست و گفت: به چه دلیل برای تأمین آب صنعتی تلاش در طرح ایجاد فاضلاب نمی‌کنید تا بخشی از آب از این طریق تأمین شود.

حسینی عنوان کرد: قانون می‌گوید اول آب شرب مردم تأمین شود و مازاد آن به صنعت و کشاورزی برسد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول