اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مبارکه:

مقاله تأثیر تمرین‌های هوازی در کنفرانس بین‌المللی مالزی پذیرفته شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مبارکه گفت: این مقاله با عنوان تأثیر تمرینات هوازی در ساعات مختلف شبانه‌روز بر برخی از شاخص‌های التهاب عروقی در مردان چاق در نهمین کنفرانس بین‌المللی علوم ورزشی کشور مالزی به عنوان سخنرانی پذیرفته شد.

مقاله تأثیر تمرین‌های هوازی در کنفرانس بین‌المللی مالزی پذیرفته شد

محسن عصارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مقاله تأثیر تمرین‌های هوازی با عنوان تأثیر این تمرین‌ها در ساعات مختلف شبانه‌روز بر برخی از شاخص‌های التهاب عروقی در مردان چاق در نهمین کنفرانس بین‌المللی علوم ورزشی کشور مالزی به عنوان سخنرانی پذیرفته شد.

وی افزود: در این مقاله تأثیر تمرین‌های هوازی صبحگاهی و عصرگاهی بر برخی از شاخص‌های التهاب عروقی مردان چاق مورد بررسی قرار گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مبارکه ادامه داد: نتایج تحقیق نشان داد که تمرینات هوازی در اوقات صبح و عصر سبب کاهش فاکتورهای خطرساز بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود و تمرین‌های عصرگاهی سبب کاهش بیشتر در سطوح عوامل خطرساز اندازه‌گیری شده است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول