اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

3 مقاله از مازندران در کنفرانس برق ایران پذیرفته شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: برای نخستین بار سه مقاله از شرکت توزیع برق غرب مازندران در کنفرانس توزیع برق ایران پذیرفته شد.

3 مقاله از مازندران در کنفرانس برق ایران پذیرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی توزیع برق غرب مازندران، مصطفی سالار با اشاره به حضور فعال شرکت در دوره‌های گذشته این کنفرانس اظهار داشت: با همت و تلاش همکاران شرکت و ارایه هشت مقاله به هفدهمین کنفرانس شبکه‌های توزیع نیروی برق ایران، سه مقاله از میان این مقالات پذیرفته شد.

سالار تصریح کرد: با ارایه این تعداد مقاله، شرکت توزیع برق غرب مازندران موفق شد از حیث ارایه مقالات در جمع 40 شرکت توزیع سراسر کشور در رتبه دوازدهم قرار گیرد.

وی ادامه داد: مقاله‌های احمد جعفری و جواد تقوی با عنوان «ارزیابی و اندازه‌گیری میدانی ضریب قدرت واقعی در شبکه آلوده به هارمونیک»، «مهندسی ارزش با رویکرد برنامه‌ریزی تولید مبتنی بر مدیریت ریسک در مدیریت مصرف انرژی برق در صنایع» از سوی مهدی خلیلی در بخش سخنرانی و مقاله «بررسی تأثیر عوامل مختلف بر تغییرات توزیع حرارتی درون کابل» سارا لاچینی در قسمت پوستر کنفرانس پذیرفته شد.

سالار در پایان اظهار امیدواری کرد: با ادامه این روند و حضور فعال و چشمگیر در کنفرانس‌های بعدی بتوان گوشه‌ای از توانمندی و شایستگی همکاران جوان شرکت توزیع برق غرب مازندران را بروز داد.

به گزارش فارس، هفدهمین کنفرانس شبکه‌های توزیع برق کشور در روزهای 12 و 13 اردیبهشت 1391 در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول