اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی گلستان:

تعامل رمز موفقیت شوراها بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان گلستان گفت: تعامل، رمز موفقیت شوراها بوده است.

تعامل رمز موفقیت شوراها بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جمشید کردی ظهر امروز در همایش استانی شوراها در گرگان با بیان اینکه شورا نهادی است برگرفته از آیات، روایات و احادیث نبوی اظهار داشت: این نهاد که در بندهای اساسی از آن به خوبی یاد شده است، با ارائه قوانین مستدل، همچنان پس از گذشت 13 سال، فعالیت خود را به نحو احسن پیش می‎برد.

وی با اشاره به سال گذشته به لحاظ فراز و نشیب‎های بسیار آن خاطر نشان کرد: در این دوره نیز اوج تعاملات و همراهی‎ها در استان را شاهد بودیم که این مهم، محرکی شد برای روند رو به جلو در مسیر پیشرفت.

رئیس شورای اسلامی استان گلستان بیان کرد: کار و تلاش باید بر اساس همدلی، همراهی و همسویی بر پایه قانون‎مداری صورت گیرد تا اینگونه و با روابط حسنه به سر منزل مقصود برسیم.

کردی با مهم دانستن بحث شوراها تصریح کرد: تاریخ نشان داده هر جا قدرت وارد شود، استبداد ریشه دوانده و هر جا شور و مشورت انجام گیرد، همدلی به همراه داشته و ظلم رخت بربسته است.

وی با اشاره به وحدت و تعامل بین افراد و نهادها افزود: تعامل بین شوراهای استان، رمز موفقیتی بود برای این نهاد بین 31 استان در شورای عالی کشور که اکنون شاهد آن هستیم.

رئیس شورای اسلامی استان گلستان اضافه کرد: اگر نگاه مافوق نسبت به پایین دستان خود بر اساس تعاملات لازم و مناسب صورت گیرد، قطعا آن مجموعه فعالیت‎های خود را به نحو احسن پیش خواهد برد.

کردی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیان شعار امسال گفت: همه باید در فرهنگ‎سازی مصرف تولیدات وطنی، حمایت از کار ایرانی و جذب سرمایه‎های بزرگ و کوچک کوشا بوده و از هیچ خدمتی فروگذار نباشیم تا به استقلال کشور و رفاه مردم نزدیک‎تر شویم.

وی با بیان احترام به مردم تصریح کرد: شما مسئولان در حین تلاش، تمام سعی خود را بکنید تا گزارشی جامع و دقیق از عملکرد خود را از طریق تریبون‎های رسمی و غیررسمی به مردم ابلاغ کنید.

کردی در توصیه به مدیران افزود: با انجام بررسی‎های میدانی، به آسیب‎شناسی شوراهای خود بپردازید و مجموعه ضعف، قدرت و فرصت‎ها و چالش‎ها را رصد و تنظیم کنید تا بدین ترتیب داشته‌های خود را به عنوان مدیرانی باارزش در اختیار شورای بعدی قرار دهید.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول