اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس آرای اعضای مجمع عمومی جمعیت هلال احمر

اعضای شورای مرکزی جمعیت هلال احمر لرستان و دلفان انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: پس از رای‌گیری از اعضای مجمع عمومی جمعیت هلال احمر، شورای مرکزی و بازرس این جمعیت در لرستان و دلفان انتخاب شدند.

اعضای شورای مرکزی جمعیت هلال احمر لرستان و دلفان انتخاب شدند

به گزارس خبرگزاری فارس از دلفان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دلفان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دلفان گفت: انتخابات سومین دوره مجمع عمومی هلال احمر شهرستان دلفان در سه حوزه رای‌گیری با حضور اعضای جمعیت هلال احمر برگزار شد.

صید کریم مرادی افزود: بیش از سه هزار و 600 نفر در کانون‌های مختلف دانشجویی، دانش‌آموزی و امداد و نجات عضو جمعیت هلال احمر شهرستان دلفان هستند که می‌توانند خدمات شایانی ارائه دهند.

وی اظهار داشت: در جریان این انتخابات علی امامی، محمدناصر منتی، سید علی مختاری و سید فرشاد بابایی به عنوان اعضای جدید اجرایی و فرود ساروقی به عنوان بازرس جمعیت هلال احمر شهرستان دلفان انتخاب شدند.

به گزارش فارس از خرم‌آباد، اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر لرستان مشخص شدند.

در انتخاباتی که جمعه 22 اردیبهشت در سطح شعب جمعیت هلال احمر لرستان و هم‌زمان با سراسر کشور انجام گرفت اعضای شورای اجرایی و بازرسی مشخص شدند.

بر پایه این گزارش در این انتخابات که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود، در شهرستان خرم‌آباد، خانم عباس‌نژاد، آقایان نجاتعلی امیری، جمال نظری و احمدرضا کوشکی به عنوان اعضای اصلی و دکتر وتر به عنوان بازرس شورای اجرایی انتخاب شدند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول