اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند تأکید کرد

شوراهای دماوند انتخابات هیئت ‏رئیسه را برگزار کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند بر لزوم برگزاری انتخابات هیئت ‏رئیسه سالانه شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تأکید کرد.

شوراهای دماوند انتخابات هیئت ‏رئیسه را برگزار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏‌فرزاد ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دماوند اظهار داشت: با توجه به حضور در آخرین سال فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا، ارائه برنامه‏‌های ویژه این نهاد و ارسال رئوس آن به فرمانداری دماوند به اجرای بهتر امور کمک شایانی محسوب می‏‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین بر لزوم ارائه اخبار و اطلاعات امور اجرایی و فرهنگی ادارات دولتی شهرستان دماوند تاکید کرد و گفت: این مهم باید از سوی همه نهادهای دولتی و دانشگاهی مورد توجه قرار گیرد تا اصل اساسی تنویر افکار عمومی محقق شود.

فرماندار شهرستان دماوند، دستگاه‏‌های اجرایی شهرستان دماوند را به برگزاری آیین مناسبت‏‌های پیش ‏روی توصیه کرد و افزود: بر اساس اعلام برخی دستگاه‏‌های دولتی دماوند از همسران کارکنان و همچنین همکاران بانوی این نهادها در روز زن تقدیر به عمل می‏‌آید.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: گرامیداشت مقام زن به عنوان قشری پیرو حضرت فاطمه زهرا(س)، عملی بسیار پسندیده است و امیدواریم این امر فرهنگی به سایر دستگاه‏‌های دولتی نیز تسری یابد.

وی بر لزوم استفاده از ائمه جمعه و جماعات، ظرفیت حوزه علمیه خواهران و سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان سخنران در راستای تحکیم بنیان خانواده و ارتقای مکارم اخلاقی جامعه تأکید کرد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول