اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی استان قم خبر داد

اعزام تیم‌های نوجوانان و جوانان قم به تیراندازی قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان قم از اعزام تیم‌های نوجوانان و جوانان تیراندازی قم به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام تیم‌های نوجوانان و جوانان قم به تیراندازی قهرمانی کشور

حسین مهره ساز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: امسال نیز حضور در رقابت‌های مهمی که بر ‌اساس تقویم فدراسیون تیراندازی در نقاط مختلف کشور است برای ما بسیار مهم است و برای همین منظور بهترین نفرات را برای شرکت در این پیکارها معرفی خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه فدراسیون تیراندازی، رقابت‌های تیراندازی قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور در اواخر تیر و اوایل مرداد ماه برگزار می‌شود که میزبان آن نیز هیئت تیراندازی استان اردبیل خواهد بود.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم بیان داشت: این مسابقات از بیست و نهم تیرماه تا دوم مرداد ماه در اردبیل برگزار می‌شود و برنامه هیئت تیراندازی این است که بهترین‌های تیراندازی قم در قالب یک اردوی آماده‌سازی برای این مسابقات شناخته شوند.

وی یادآور شد: در مرحله نخست این اردو 22 تیرانداز در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در تمرینات شرکت کرده و در طول برگزاری اردو نیز با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا آمادگی لازم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کنند.

مهره‌ساز تصریح کرد: این اردو امکان لازم را به هیئت و مربیان تیم می‌دهد که با بهترین ترکیب، تیم اعزامی هیئت تیراندازی قم به این دوره از مسابقات را انتخاب کنند که در این صورت نسبت به موفقیت آنها در کسب عناوین برتر این دوره کاملا امیدوار خواهیم بود.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم تصریح کرد: تیراندازی قم امسال در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان و بانوان باشگاه‌های کشور نیز حضور دارد و قطعا با توجه به نفرات بسیار خوبی که در تیم حضور دارند، از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند.

وی در ادامه به موفقیت تیراندازان قمی و درخشش آنها در رقابت‌های سال گذشته قهرمانی کشور اشاره کرد و از دستاورد ارزشمند تیراندازان جوان قمی در کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای تیراندازی تپانچه بادی کشور خبر داد.

حسین‌ مهره‌ساز با اشاره به این موفقیت اظهار داشت: پیکارهای تیراندازی قهرمانی کشور در بخش پسران در دو رده سنی پایه به میزبانی هیئت تیراندازی استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز با شرکت برترین‌های کشور به انجام رسید.

وی ابراز داشت: این دوره از پیکارها در بخش پسران و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد تا چهره نفرات برتر هر رده سنی معرفی شوند که خوشبختانه تیم‌ رشته تپانچه بادی قم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

رئیس هیئت تیراندازی استان قم اضافه کرد: ترکیب تیم اعزامی پسران هیئت تیراندازی استان قم به این دوره از مسابقات را 12 تیرانداز آینده‌دار قم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دادند که بیشتر آنها حضور در لیگ و قهرمانی کشور دوره‌های مختلف را تجربه کرده‌اند و از امیدهای موفقیت تیم اعزامی قم بودند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول