اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

حمایت وزارت راه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها در کشور حمایت می‌کنیم.

حمایت وزارت راه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علی نیکزاد ظهر امروز در مراسم آغاز به کار عملیات اجرایی کنارگذر ساحلی رامسر گفت: در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی اگر بخواهیم کشور خود را بسازیم باید زیرساخت‌های مدیریتی انجام شود.

وی اظهار داشت: وزارت راه مستقیما نمی‌تواند در ساخت پروژه‌هایی مانند فرودگاه، کنارگذر و بنادر اقدام کند اما با هدف حفظ منافع دولتی و بخش خصوصی در خدمت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم.

نیکزاد پروژه کنارگذر ساحلی را بسیار مهم عنوان کرد و بیان داشت: این پروژه تاثیر شگرفی در تمام زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری در کشور و بین‌المللی خواهد داشت و در نوع خود منحصربه‌فرد است.

این مسئول با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در ساخت مسکن مهر گفت: 5/22 درصد مسکن تاریخ ایران در دولت احمدی‌نژاد ساخته شد.

استاندار مازندران نیز در این مراسم با اشاره به قابلیت‌های گردشگری رامسر و چهره‌های برجسته این خطه در طول تاریخ از آنها به عنوان شناسنامه‌های فرهنگی و انسانی این منطقه یاد کرد.

سید علی‌اکبر طاهایی اذعان داشت: اگر امروز حرف از گردشگری می‌زنیم به مقوله آن نیست که بی‌بندوباری را می‌خواهیم رواج دهیم، بلکه می‌خواهیم گردشگری را با رویکرد فاطمی و علوی برای مردم ولایتمدار ایران ایجاد کنیم.

انتهای‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول