اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری نگاه گذشته را به سرمایه‌گذار ندارد

دلبری: مسیر حضور سرمایه‌گذاران را گلباران می‌کنیم

خبرگزاری فارس: شهردار قم با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران ایرانی گفت: مصمم هستیم تا مسیر حضور سرمایه‌گذاران را گلباران کنیم و با حمایت از آنها در توسعه شهر بکوشیم.

دلبری: مسیر حضور سرمایه‌گذاران را گلباران می‌کنیم

محمد دلبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذار در استان قم گفت: استان قم نیازمند سرمایه‌گذار بخش خصوصی بوده و شهرداری نیز برای جذب آنها برنامه‌های ویژه‌ای را طراحی کرده است.

وی بیان داشت: یکی از سرمایه‌گذاران که به تازگی به قم آمده، قرار است مجتمع تجاری، رفاهی و فرهنگی سالاریه را احداث کند که این پروژه در 10 طبقه احداث خواهد شد.

شهردار قم افزود: طبق توافق صورت گرفته قرار است این پروژه که متشکل از شهربازی، مراکز تجاری، خدماتی و فرهنگی است، ظرف مدت 28 ماه به بهره‌برداری برسد.

دلبری اذعان داشت: راه رشد و توسعه شهر قم امکان‌پذیر است و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند اگر بخواهیم کشور راه تعالی را طی کند چاره‌ای جز تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی نداریم، جذب سرمایه‌گذاران در استان نیز در راستای تحقق منویات ایشان بوده و می‌توانیم با این اقدام در توسعه و رشد و عمران و آبادانی شهر تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: امروز شهر قم ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و شهرداری نیز مقدمات لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران محقق کرده است.

شهردار قم بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امید است با استفاده از مصالح ایرانی، تولید ملی را نیز محقق کنیم.

وی ضمن تاکید بر تحقق نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: امید است در سال 91 با بهره‌گیری از این فرمایش نورانی رهبر معظم انقلاب، شهرداری بتواند سالی ماندگار را در اذهان مردم ایجاد کند.

دلبری با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران ایرانی گفت: مصمم هستیم تا مسیر حضور سرمایه‌گذاران را گلباران کنیم و با حمایت از آنها در توسعه شهر بکوشیم.

وی با بیان اینکه شهرداری نگاه گذشته را به سرمایه‌گذار ندارد گفت: مسیری را طراحی کرده‌ایم تا سرمایه‌گذار در هیچ پیچ و خم اداری قرار نگرفته و تنها دغدغه او اتمام پروژه شهری در موعد مقرر باشد.

شهردار قم بیان داشت: پروژه‌های بسیار خوبی در شهر قم وجود دارد که از سرمایه‌گذاران دعوت کرده‌ایم تا سهمی در عمران شهر قم داشته باشند.

دلبری تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی کنیم تا زمینه حضور زائر در قم فراهم شده و مدت ماندگاری آنها در شهر افزایش یابد.

وی با اشاره به اهمیت هماهنگ بودن مسئولان برای ورود سرمایه‌گذار گفت: انتظار است دیگر مسئولان استان نیز با ورود سرمایه‌گذار به شهر موافق بوده و اگر مشکلی نیز وجود دارد در رفع آن بکوشند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول