اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم میانه در مجلس نهم:

سرمایه‌گذاران نباید مورد بی‌مهری قرار گیرند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم میانه در مجلس نهم گفت: سرمایه‌گذاران نباید مورد بی‌مهری قرار گیرند چرا که اجازه این کار به هیج اداره‌ای داده نخواهد شد.

سرمایه‌گذاران نباید مورد بی‌مهری قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، محمدعلی مددی ظهر امروز در جمع سرمایه‌گذاران شهرستان، با بیان اینکه زمینه لازم فراهم است، از سرمایه‌گذاران خواست تا به خاطر عرق ملی برای توسعه شهرستان دست در دست هم داده و مطمئن باشند که به‌عنوان نماینده مردم در کنار سایر مسئولان در خدمت آنها بوده و اجازه بی مهری از هیچ اداره‌ای به سرمایه‌گذاران داده نخواهد شد.

وی، وجود سه بیکار در هر خانواده و وجود 800 فوق لیسانس بیکار در شهرستان را نیازمند سرمایه‌گذاری فکری سرمایه‌داران در شهرستان عنوان کرد.

مددی اضافه کرد: در گذشته در پی اختلافات مسئولان شهرستان و عدم جذب سرمایه‌گذار بنابر آماده نبودن زیرساخت‌های لازم شاهد این هستیم که از سال 85 به این طرف 14 هزار نفر از شهرستان میانه مهاجرت کرده و حاصل سرمایه‌گذاری دولت بر مبنای توسعه صنعت در شهرستان نیز فولاد میانه با جذب 600 تا 700 نفر نیرو است.

وی گفت: اگر در آن زمان که قیمت دلار 70 ریال بود در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری می‌شد، امروز شاهد کاهش جمعیت 32 هزار نفری کاغذکنان به 7 هزار و 500 نفر نبودیم.

مددی افزود: 11 سال است که طرح مطالعاتی آبرسانی به منطقه جدید کاغذکنان که 7 هزار هکتار است در حال انجام است و اگر در سال‌های قبل می‌شد با 10 میلیارد تومان تحقق داد امروز با 80 میلیارد تومان هم تحقق نمی‌یابد.

منتخب مردم در مجلس نهم تاکید کرد: اگر برای هر دو هکتار یک اشتغال در نظر می‌گرفتیم شاهد اشتغال 7 هزار و 500 نفر در این طرح بودیم.

وی، نبود کار کارشناسی و عدم نظارت صحیح بر پروژه های ملی را سبب آواره ماندن هشت ساله روستاییان بر سر تملک زمین‌های این منطقه خواند و گفت: با این ادارات زمینه سرمایه‌گذاری میسر نشده و سرمایه‌گذار در پیچ و خم ادارات سر درگم شده و خواهد رفت، پس باید انقلاب اداری صورت گیرد.

مددی در ادامه افزود: من از فرماندار شهرستان تقاضا کرده‌ام تا از هر اداره و ارگانی یک نفر را انتخاب کنند و کارگروه حمایت از اشتغال و سرمایه‌گذار تشکیل شده و سرمایه‌گذار بتواند استعلام‌های 19 گانه را در عرض یک ماه دریافت کند چرا که در آن صورت سرمایه‌دار احساس حمایت و امنیت کرده و سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی، با تقدیر از زحمات فرماندار شهرستان و امام جمعه میانه در راستای ایجاد وحدت در شهرستان و فراهم آوردن زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی برای سرمایه‌گذاری، گفت: امروز فرهنگ مردم شهرستان نیز عوض شده و می‌دانند که حل بحران اشتغال شهرستان فقط با دست‌های توانمند سرمایه‌دار شدنی است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول