اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه(س)

مرکز مشاوره کانون فرهنگی اجتماعی بانوان حدیث در میناب راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با ایام تولد حضرت فاطمه(س) مرکز مشاوره کانون فرهنگی اجتماعی بانوان حدیث در میناب راه‌اندازی شد.

مرکز مشاوره کانون فرهنگی اجتماعی بانوان حدیث در میناب راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، مشاور فرماندار میناب در امور بانوان عصر شنبه در آیین آغاز به کار این مرکز با تبریک میلاد بزرگ بانوی اسلام و حضرت امام خمینی(ره)، به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: در طول هفته زن تمام خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان در این مرکز ارائه می‌شود.

زهرا پراکیانی‌نژاد با اشاره به نقش و جایگاه منزلت زن در خانواده و اجتماع اظهار داشت: بانوان بایستی سیره حضرت فاطمه‌زهرا(س) را به عنوان الگوی عملی در زندگی خانوادگی و اجتماعی خود سرلوحه قرار دهند.

مسئول کمیته بانوان و خانواده فرمانداری میناب هم‌چنین از برگزاری جشن میلاد کوثر در سطح شهر و روستاها خبر داد و عنوان کرد: برگزاری همایش پیرامون مدیریت اقتصادی زنان، فرزندپروری، سلامت و تغذیه سالم و برپایی نشست فاطمه‌شناسی از دیگر برنامه‌های هفته زن در میناب است.

صفورا وطن‌دوست، استاد حوزه و دانشگاه نیز در ادامه با تشریح بخشی از تفسیر سوره نور و مقام و منزلت زن به ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و افزود: حضرت زهرای مرضیه بهترین الگوی مدیریتی و تربیتی برای بانوان و مادران است.

وی در ادامه به ترسیم جایگاه زن و خانواده در سیره فاطمی و بازخوانی سیره فاطمی به منظور بازسازی نقش زنان در خانواده پرداخت.

در این مراسم هم‌چنین به هشت نفر از بانوانی که دارای اسامی فاطمه و زهرا بودند به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

مشاوره رایگان در کانون بانوان حدیث، ارائه خدمات خارج از نوبت در زمینه‌های اخذ گذرنامه، گواهینامه، انشعاب آب و برق و بیمه زنان خانه‌دار طی هفته بزرگداشت زن و مقام مادر در میناب انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول