اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها شهرداری کرج:

فضای سبز کرج توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از توسعه فضای سبز کرج در سال جاری خبر داد.

فضای سبز کرج توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زارع ظهر امروز در نشستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش جمعیت این کلان‌شهر می‌طلبد که سرانه‌های فضای سبز در این کلان‌شهر افزایش یابد.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به نیازهای احساس شده در این زمینه تلاش می‌شود در سال جاری میزان سرانه‌های فضای سبز در این کلان‌شهر با توسعه همراه باشد.

این مسئول گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هم‌چنین تمهیدات لازم 30 پارک در این شهرستان طی سال 91 احداث می‌شود که با احداث این 30 پارک شاهد رشد فضاهای سبز در کرج خواهیم بود.

زارع تأکید کرد: البته رشد این فضاها مستلزم همکاری مردم است و اگر مردم به صورت درست از این فضاها استفاده کنند ما می‌توانیم پارک و فضاهای بیش‌تری را ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: عدم همکاری مردم و استفاده نادرست از فضاهای سبز سبب می‌شود که ما از اعتبارات ایجاد شده در این زمینه را صرف به‌سازی فضاهای تخریب شده کرده و دیگر قادر نباشیم که فضاهای سبز جدید را ایجاد نماییم.

این مسئول تأکید کرد: البته با فرهنگ‌سازی‌های انجام شده در این زمینه در ایام نوروز تخریب و آلودگی این فضاها را نداشتیم.

*30 پارک در مناطق دوازده‌گانه کرج احداث می‌شود

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در احداث فضاهای سبز در مناطق مختلف متعال‌سازی نماییم سعی خواهیم کرد که ایجاد پارک‌ها و فضاهای سبز را در مناطق دوازده‌گانه شهرداری انجام دهیم تا همه مردم از خدمات این بخش استفاده کنند.

زارع در ادامه سخنان خود اجرای پروژه احداث پارک‌های کوهستانی و پی‌گیری مسائل مربوط به کاخ مروارید را از دیگر اولویت‌های اصلی سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در سال جاری عنوان کرد و افزود: اهتمام ویژه‌ای برای رسیدن به اهداف مورد نظر داریم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج یادآور شد: براساس برآوردهای انجام شده طی چند سال گذشته 120 پارک و بوستان در مناطق مختلف دوازده‌گانه شهرداری کرج احداث شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول