اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس مطرح شد

اقدامات فضای سبز جریان زندگی را در باقرشهر شکوفا کرد‌

خبرگزاری فارس: مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر با اشاره به شرایط فضای سبز باقرشهر گفت: اقدامات فضای سبز جریان زندگی را در باقرشهر شکوفا کرد.

اقدامات فضای سبز جریان زندگی را در باقرشهر شکوفا کرد‌

بهنام جباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ‌اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف ما رفع کاستی‌ها و اصلاح و مرمت نواقص ‌فضای سبز بود‌ که پس از کاشت بیش از 2 هزار اصله نهال و تحویل یک هزار و 500 اصله نهال رایگان به شهروندان در هفته درختکاری به اقدامات دیگری از جمله کاشت 10 هزار گلدان گل فصلی شب‌بو، لاله و اطلسی در شهر، کاشت گل و گیاه در بیش از 10 مدرسه و مراکز آموزشی و کاشت گل‌های فصلی در امتداد فضای سبز نواری بلوار غدیر اشاره کرد.

مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر در ادامه به برنامه‌های مورد نظر در زمینه فرهنگ‌سازی استفاده از فضای سبز پارک‌ها و بوستان‌ها اشاره کرد و افزود: ما با تهیه و نصب پیام‌های مناسب در بوستان‌های شهری نسبت به آشناسازی شهروندان به‌ ویژه نوجوانان و جوانان اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم.

وی به توزیع بروشورهای مناسب و همچنین هشدار دهنده اشاره کرد و گفت: با توزیع این بروشورها شهروندان با نحوه رسیدگی و نگهداری از فضای سبز و گل‌های فصلی و آپارتمانی آشنا می‌شوند.

جباری همچنین با توجه به گرم شدن هوا به استقبال و حضور بیش از پیش شهروندان در مراکز تفریحی از جمله بوستان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: به همین منظور اقدامات لازم برای مرمت و رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی و وسایل بازی کودکان انجام شده و برخی از کاستی‌ها با هماهنگی واحدهای دیگر در دست بررسی و اجرا است. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول