اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

30 میلیارد صرف فضای سبز مشهد شد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: سال گذشته به منظور نگه‌داری فضای سبز مشهد در حدود 30 میلیارد ریال هزینه برای شهرداری مشهد دربر داشت.

30 میلیارد صرف فضای سبز مشهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد، محمد باوندی با اشاره به نقش نمایشگاه در نهادینه کردن استفاده گل و گیاه در جامعه اظهار داشت: با توجه به اینکه گل و گیاه طبیعی زیبایی و شادابی را به ارمغان می‌آورد جمع کثیری از مردم به حضور در نمایشگاه و بازدید از این فضا علاقه‌مند هستند و از این‌رو برگزاری نمایشگاه دارای تأثیرات فردی و عمومی ویژه‌ای است.

وی در ادامه تصریح کرد: جنبه شخصی تأثیرات برگزاری نمایشگاه گل و گیاه، میل و علاقه مردم به تهیه و نگه‌داری گل و گیاه در منزل است.

قائم‌مقام سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد، تأکید کرد: برگزاری نمایشگاه گل و گیاه، بازار گل‌های مصنوعی را نیز به حاشیه می‌راند و و تأثیر بسزایی در زیباسازی و طراوت بخشیدن به فضای شهری دارد.

باوندی، نمایشگاه را فرصتی برای دیدار گروه‌های مختلف حوزه فضای سبز عنوان کرد و گفت: این گردهمایی فرصت تبادل نظر و اطلاعات را به مدیران، مشاوران و بخش خصوصی می‌دهد تا در کنار رقبای خارجی خود زمینه های جدیدتری برای گسترش فضای سبز فراهم کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول