اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی:

مقابله با اعتیاد نیازمند پدافند ویژه‌ای است

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی گفت: مقابله با اعتیاد نیازمند پدافند ویژه‌ای است تا بتوان آن را در نطفه از بین برد.

مقابله با اعتیاد نیازمند پدافند ویژه‌ای است

ماشاءالله صادقی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پیش‌گیری از اعتیاد در دانشگاه پیام‌نور مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در دنیا چهار خطر وجود دارد و این چهار خطر که بمب اتمی، آلودگی محیط زیست، جمعیت بی‌رویه و اعتیاد است که اگر با آنها مبارزه نشود دنیا متلاشی می‌شود.

وی با اشاره به حمایت کنندگان جهانی رشد اعتیاد در ایران خاطرنشان کرد: دو گروه ابرقدرت‌ها و ثروتمندان با حمایت از سوداگران مرگ در پی این هستند که جلوی رشد علم و صنعت در ایران از این طریق گرفته شود.

صادقی افزود: در حال حاضر این حربه دشمن بزرگ‌تر از جنگ تحمیلی است که به ما وارد شد و همان طور که در زمان جنگ با همکاری ملت و دولت بر دشمن پیروز شدیم در این حمله نیز باید ملت و دولت دست به دست دهند تا این معضل را برطرف کنیم.

وی دانشگاه را نقطه هدف دشمن در زمینه رشد اعتیاد دانست و تصریح کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر بخش اعظم بودجه خود را برای پیش‌گیری در دانشگاه اختصاص داده است تا بتوانیم با برگزاری کلاس‌های آموزشی و برگزاری نمایشگاه‌های پیش‌گیری از اعتیاد با این هجمه دشمن مقابله کنیم.

وی ادامه داد: دشمن از طریق برنامه‌ریزی‌هایی بر روی ذهن و فکر دانشجویان کار می‌کند و با عنوان‌های تقویت حافظه و بیدار ماندن شب امتحان، آنها را ترغیب به مصرف روان‌گردان‌ها می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در ستاد پیش‌گیری از اعتیاد با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم به تشدید مقابله در دانشگاه‌ها می‌پردازیم تا قشر محرک کشور توسط دشمن از بین نرود.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول