اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

الهامی:

مس سرچشمه بازیکن خلاق و تأثیرگذار ندارد

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صنایع مس سرچشمه گفت: مس سرچشمه در شهرآورد کرمان بازیکن خلاق و فرصت‌طلب نداشت و تغییرات صورت گرفته در زمین نتوانست هیچ کمکی به جلوگیری از این روند داشته باشد.

مس سرچشمه بازیکن خلاق و تأثیرگذار ندارد

ساکت الهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان پیرامون شهرآورد فوتبال کرمان اظهار داشت: این مسابقه برای مس کرمان از حساسیت بیشتری برخوردار بود و بازیکنان و اعضای کادر مس سرچشمه نیز با وجود سقوط به لیگ پایین‌تر نمی‌خواستند حیثیت و اعتبار خود را به راحتی خدشه‌دار کنند.

وی افزود: بازیکنان ما در این مسابقه از موقعیت‌ها استفاده لازم را نکردند و مس کرمان در این مسابقه سه موقعیت گلزنی داشت که از آن چهار گل به دست آورد و شرایط بازی در دقایق بیشتری در اختیار ما بود.

مربی مس سرچشمه با بیان اینکه بازیکنان ما نتوانستند از این برتری در زمین مسابقه به خوبی استفاده کنند، گفت: مس سرچشمه در زمین مسابقه بازیکن خلاق نداشت و تعویض‌های ما نیز نتوانست هیچ کمکی به جلوگیری از این روند داشته باشد، اما مس کرمان هم بازیکن خلاق و فرصت‌طلب داشت و هم بازیکنان تعویضی‌اش به کمکش آمدند.

الهامی با تأکید بر اینکه ادامه کار با تیمی که سقوطش محرز شده، سخت است، عنوان کرد: اما با این توجه بازیکنان ما حاضر نیستند تن به ذلت داده و به راحتی برابر حریفان از پیش بازنده باشند، ما در این مسابقه تلاش زیادی کردیم اما هرچه زدیم به در بسته خوردیم.

وی بیان کرد: با دست خالی و تیر و کمان نمی‌توان به جنگ تیم تا دندان مسلح مس کرمان رفت و مس سرچشمه در این فصل از مسابقات تنها چند بازیکن خوب داشت و دیگر بازیکنان و نیمکت تیم با وجود کم‌تجربگی و جوانی نتوانستند آن چنان که باید و شاید به تیم کمک کنند.

الهامی خاطر نشان کرد: به عقیده من مس سرچشمه در نیم‌فصل دوم مسابقات امتیازات بهتری را نسبت به دور رفت جمع‌آوری کرد و این تیم اگر ابزار لازم از نظر نیروی انسانی را در اختیار داشت، اکنون شرایطش این نبود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول