اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

سرانه آذربایجان‌غربی در تجهیزات درمانی تکمیل است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرانه این استان در برخی از تجهیزات درمانی تکمیل است.

سرانه آذربایجان‌غربی در تجهیزات درمانی تکمیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده شامگاه شنبه در مراسم بهره‌برداری از مجتمع درمانگاهی بیمارستان شهید منصور عارفیان ارومیه اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام گرفته در استان، در برخی از تجهیزات فوق تخصصی درمانی نیاز به گسترش، توسعه و سرمایه‌گذاری نداریم و با اطلاع‌رسانی لازم به مردم و توجیه برخی از پزشکان بسیاری از مراجعات کاهش می‌یابد.

وی افزود: سیاست دولت در سال جاری در بخش درمان و سلامت موضوع پزشک خانواده است که این سیاست ملی در راستای اجرای عدالت در کشور اجرا می‌شود و با تمام تلاش در راستای اجرای آن خواهیم کوشید.

این مسئول با بیان اینکه جامعه پزشکی و درمانی استان یک خانواده توانمند، با ظرفیت و منسجم است که توانسته به موفقیت‌های خوبی دست یابد، اضافه کرد: در حوزه درمانی استان ظرفیت‌های زیادی داریم که شکوفایی این ظرفیت‌ها نیازمند فرصت و تلاش زیادی است.

جلال‌زاده با تاکید بر اجرای هر چه مطلوب طرح پزشک خانواده در استان گفت: این طرح از جمله طرح‌های مهم و اساسی دولت است که با اجرای آن عدالت اجتماعی در جامعه برقرار می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: بسیاری از ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصص استان در حوزه درمانی سایر استان‌ها مشغول به فعالیت هستند که با اتخاذ تدابیر لازم می‌شود این ظرفیت‌ها برای خدمت بیشتر به مردم استان مورد استفاده قرار داد.

وی تصریح کرد: تجهیزات و سرمایه انسانی سرمایه‌های این مرز و بوم هستند که با اجرای گسترده پزشک خانواده در استان می‌توان استفاده از آنها را هدفمند کرد.

این مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به عملکرد بیمارستان شهید عارفیان، خاطرنشان کرد: عملکرد این بیمارستان در خدمت‌رسانی به خانواده نیروهای مسلح و قشرهای مختلف مردم مطلوب است و سپاه در ماموریت‌های محوله به خوبی عمل می‌کند که حوزه درمانی نمونه بارز آن است.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول