اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز برگزار شد

دوره آموزشی ائمه جماعت مساجد و ادارات فارس

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری دوره‌های آموزشی روحانیون مستقر، ائمه جماعت مساجد و ادارات فارس در شیراز خبر داد.

دوره آموزشی ائمه جماعت مساجد و ادارات فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس، حجت‌الاسلام شکرالله دانش اظهار داشت: در این دوره دو روزه که در مرکز آموزشی سلمان فارسی برگزار شد، روحانیون مباحثی از قبیل آسیب‌شناسی فرهنگی، مهارت‌های تبلیغی و روش‌های نوین کاربردی را فرا گرفتند.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس افزود: این دوره آموزشی در ادامه سلسله دوره‌های آموزشی بود که اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس از سال گذشته آغاز کرده و همچنان در سطح استان ادامه دارد.

وی بیان کرد: هم‌زمان با این دوره، آموزش بانوان فرهیخته و مبلغان نیز در یک دوره آموزشی با عنوان تربیت مدرس عفاف و حجاب و راهکارهای تحکیم بنیان خانواده در حرم مطهر احمد ابن موسی(ع) برگزار شد.

دانش اضافه کرد: دوره‌های آموزشی تحکیم مبانی خانواده نیز به صورت گسترده، در سطح استان فارس در حال برگزاری است و این دوره‌ها در هفته‌های گذشته در شهرستان‌های فیروزآباد، بوانات و استهبان برگزار شد.

دانش با بیان اینکه این دوره آموزشی در این هفته در شهرستان مرودشت نیز برگزار می‌شود، ابراز داشت: در این دوره‌ها آسیب‌های حوزه خانواده بررسی و ضمن آگاه‌سازی نسبت به خطرات و مشکلات پیش روی خانواده‌ها و جوانان، راهکارهای تحکیم مبانی خانواده و روش‌های لازم برای داشتن خانواده‌ای موفق و تربیت فرزندان ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پایان گفت: دوره‌های تحکیم مبانی و مشاوره خانواده که در شهرستان‌های فارس با حمایت تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود با استقبال پرشور خانواده‌ها رو به رو شده است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول