اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی‌امنیتی استاندارگیلان:

حاشیه‌پردازی به توسعه گیلان لطمه می‌زند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان گفت: حسایست نشان دادن به بومی و غیربومی برخلاف رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و حاشیه پردازی به توسعه گیلان لطمه و آسیب می‌زند

حاشیه‌پردازی به توسعه گیلان لطمه می‌زند

غلامعلی رضوانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تلاش برخی افراد در استان برای تخریب استاندار و مسئولان خادم گیلان، اظهار کرد: رئیس جمهور محبوب شبانه‌روز تلاش می‌کند و مدیرانی که اکنون همکاران دولت در گیلان هستند فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان مردی از جنس دولتمردان پرتلاش، همراه و همگام در راستای اهداف دولت است، افزود: استاندار گیلان خدمت صادقانه دارد و برای ایشان گروه‌ها و جریان‌ها یکسان هستند و شبانه‌روز در تلاش است تا به مردم استان خدمت کرده و تا حد امکان مشکلات را برطرف کند.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان، ادامه داد: امیدواریم مدیران استان در این سال پایانی دولت دهم با نماینده عالی دولت در گیلان هماهنگ شوند و تمام هم و غم خود را برای اجرای مصوبات سفر هیئت دولت بگذارند و مشکلات را برطرف کنند تا اعتبارات برگشت داده نشود و تمام اعتبارات تخصیصی دولت به کار و عمران و آبادانی تبدیل شود و لازمه این کار نیز وحدت و همدلی و تلاش مجدانه و شبانه‌روزی است.

وی با اشاره به اینکه فرصت‌ها برای خدمت بسیار کم است، تصریح کرد: افرادی در استان حاشیه درست می‌کنند و می‌خواهند ذهن مسئولان را به سمت و سوی دیگر ببرند که کار پیش نرود و با طرح موضوعاتی که برای رشد و توسعه استان زیان‌بخش است و با ایجاد شکاف و تفرقه به توسعه و آبادانی گیلان لطمه و صدمه وارد می‌کنند.

رضوانی با بیان اینکه حاشیه‌سازی رسیدگی به مشکلات و نیازهای مردم را کند و یا متوقف می‌کند، اذعان کرد: باید این افراد در فکر مشکلات مردم و آبادانی استان باشند و از حاشیه‌سازی و حاشیه‌پردازی پرهیز کنند و هر کس در هر مقام و با هر انگیزه‌ای در صدد ایجاد شکاف باشد یک گناه نابخشودنی است و مردم نیز ناظر و شاهد هستند که نماینده عالی دولت شبانه‌روز کار می‌کند و کسانی که اکنون مسئولیت دارند باید فرصت‌ها را غنیمت بشمارند و کارها را پیش ببرند.

وی اضافه کرد: در برخی کارهای عمرانی اقدام‌های زیادی در استان ایجاد شده و تمام آن نقشه‌های شیطانی دشمنان که تلاش می‌کنند خدمات گسترده و بسیار تاثیرگذار خادمان دولت و مردم را زیر سؤال ببرند ناکام می‌مانند و مردم در جریان قرار می‌گیرند و اگر چه مشکلات زیاد و نارسایی‌هایی وجود دارد اما همکاران دولت در استان کارهای بسیار وسیعی انجام دادند و این امر نشاط و دلگرمی ایجاد می‌کند و چنین فضای ذهنی موجب تقویت روحیه برای تلاش بیشتر مدیران شده و برای ادامه خدمت بیشتر تشویق می‌شوند.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان با تصریح بر اینکه مطرح کردن موضوع بومی و غیر بومی حساسیت غیرمنطقی است، ابراز کرد: بسیاری از گیلانیان و ایرانیان در خارج از استان و کشور کار می‌کنند و هر جا که امکان کمک به مسلمانان وجود داشته باشد باید کار و خدمت کنیم مهم نیست بومی و یا غیر بومی باشیم هدف تنها خدمت کردن است.

وی افزود: بسیاری از ایرانیان در کشوری نظیر عراق خدمات مهندسی و علمی و پیشرفت‌های صنعتی را انجام می‌دهند و تولیدات صنعت و کشاورزی ایجاد می‌کنند بنابراین حساسیت نشان دادن نسبت به بومی و غیر بومی منطقی و به حق نیست و بر خلاف فرامین مقام معظم رهبری و رهنمودهای خط امام(ره) است که فرمود: خدمت به مردم باید در هر کجا باشد.

ا‌نتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول