اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

آبگرفتگی حاشیه سفیدرود جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت به بارش‌ها در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: آبگرفتگی حاشیه سفیدرود باید جدی گرفته شود.

آبگرفتگی حاشیه سفیدرود جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تسلیت ایام سوگواری فاطمه (س) اظهار داشت: امسال در بخش آب کشاورزی مشکلی نداریم و در زمینه‌های دیگر باید به کشاورزان توجه شود.

وی با هشدار نسبت به آبگرفتگی حاشیه سفیدرود، افزود: چند روز گذشته با مشکلاتی در این زمینه مواجه شدیم.

عظمتی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات مظهر حضور ملت در کشور است و مردم با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خود گام بر می‌دارند.

فرماندار رشت انتخابات را برای تمام مسئولان و مردم حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: سال گذشته انتخابات مجلس به صورت گسترده و پر شور برگزار شد.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه گیلان است، خاطرنشان کرد: انتخابات در رشت و تالش به مرحله دوم کشیده شده است.

عظمتی فعالیت‌های آموزش و پرورش، شهرداران و بخشداران در برگزاری انتخابات را موثر دانست و گفت: افزایش 13 درصدی مشارکت مردم رشت در این دوره از انتخابات قابل تقدیر است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه مردم در تعیین سرنوشت خود دخالت دارند، یادآور شد: مردم ایران از ابتدای انقلاب اسلامی در تمام انتخابات حضور گسترده و پر شور داشته‌اند.

وی شرکت مردم در انتخابات را اعلام حمایت و وفاداری نسبت به نظام اسلامی نامید و اذعان کرد: چهار کاندیدا در مرحله دوم انتخابات در حوزه رشت با هم رقابت می‌کنند و دو نفر به مجلس راه می‌یابد.

عظمتی، 15 اردیبهشت را روز برگزاری مرحله دوم انتخابات در رشت و تالش اعلام کرد و افزود: دستگاه‌های مختلف برای برگزاری بهتر انتخابات تمام توان خود را به‌کار گیرند.

فرماندار رشت به خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: امسال ورود مسافران با برنامه‌ریزی بهتر به رشت افزایش یافت.

وی، زیباسازی شهرها و ارائه خدمات به شهروندان و مسافران را تاثیرگذار خواند و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان نوروز سال جاری در مبادی ورودی و خروجی شهرها با ایجاد غرفه‌هایی فعال بودند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول