اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

انتخابات با کمترین حاشیه در استان ایلام برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: انتخابات با تدبیر استاندار و اعضای شورای تأمین با کمترین حاشیه در استان ایلام برپا شد.

انتخابات با کمترین حاشیه در استان ایلام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: خواست همه بر این بود که انتخاباتی پرشور در این دوره با عنایت به حساسیت‌های ویژه‌ای که در منطقه وجود داشت، برگزار شود.

وی ادامه داد: همه دعوت کردند که مردم به پای صندوق‌های رأی بیایند و کار بسیار بزرگی در لبیک به فرمان رهبری در سراسر کشور انجام شد.

این مسئول اضافه کرد: این حماسه برگ زرین دیگری بر افتخارات مملکت ما و به ویژه استان ایلام بود که با رشد حدود 10 درصدی در مقایسه با دوره قبل برگزار شد.

وی افزود: این انتخابات بدون حاشیه و بدون مشکلات امنیتی برگزار شد درحالی که خیلی‌ها منتظر بودند اتفاقاتی روی دهد، و خیلی دست‌ها در کار بود که در استان اتفاقاتی روی دهد، اما خوشبختانه اینچنین نشد و با تدبیر استاندار ایلام و اعضای شورای تامین استان، انتخابات با کمترین حاشیه در استان ایلام برپا شد. 

رحمانی تصریح کرد: بنابر این از همه مردم و دست‌اندرکاران انتخابات در استان ایلام تقدیر می‌شود چه از دستگاه‌هایی که همکاری کردند و چه دستگاه‌هایی که همکاری نداشتند که خداوند آنان را به راه راست هدایت کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: از استاندار ایلام، ائمه جمعه و جماعات، نماینده ولی فقیه در استان، نامزدهای انتخابات، هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی، قوه قضائیه، نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران و نقش رسانه که در هر دو مرحله انتخابات نقش مهمی ایفا کردند، تقدیر کرد.  

وی ادامه داد: در نهایت پیروز واقعی این میدان بزرگ  با مردم و مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول