اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانشجویی استان همدان تأکید کرد

عمر کشورهای حاشیه خلیج فارس از عمر متوسط انسان کمتر است

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج دانشجویی استان همدان گفت: عمر بسیاری از کشورهایی که امروز مدعی جزایر سه‌گانه تنب‌بزرگ، تنب‌کوچک، ابوموسی و خلیج فارس هستند از عمر متوسط یک انسان کمتر است.

عمر کشورهای حاشیه خلیج فارس از عمر متوسط انسان کمتر است

محمود قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: طبق اسنادی که توسط انگلیس و فرانسه به صورت لاتین و با عنوان پرشین گلف در مجامع بین‌المللی منتشر شده است تمام دانشمندان جغرافیا بر سابقه تاریخی این نقطه از کره زمین و خلیج فارس صحه می‌گذارند.

وی با بیان اینکه 600 سال قبل مساحت ایران پنج برابر امروز بوده است، افزود: عمر بسیاری از کشورهایی که امروز مدعی جزایر سه‌گانه تنب‌بزرگ، تنب‌کوچک، ابوموسی و خلیج فارس هستند از عمر متوسط یک انسان کمتر است لذا برخی از کشورهای عربی باید بررسی کنند که در گذشته زیر مجموعه کدام کشور بوده‌اند.

رئیس بسیج دانشجویی استان همدان ابراز کرد: ایران اسلامی با نهایت اقتدار و با استناد به هزاران مدرک معتبر در اینترنت و سایت‌های مختلف جزایر سه‌گانه را جزو لاینفک ایران دانسته و حاکمیت جمهوری اسلامی را بر همه حواشی و جزایر مستقر می‌دانیم.

وی خلیج همیشه فارس را مقدس و ارزشمند دانست، و عنوان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه قومیت‌ها به عنوان یک ملت واحد به حساب می‌آیند.

قاسمی بصیرت مردم را در پاسخگویی منطقی و قاطعانه به جنگ‌های روانی دشمن بی‌نظیر دانست و گفت: با مرور تاریخ متوجه خواهیم شد که در هر نقطه‌ای استعمار ورود پیدا کند به دلیل خباثت‌های درونی تفرقه در آن نقطه حکم فرما می‌شود.

وی با اشاره به اشغال عراق توسط نیروهای آمریکایی افزود: چهار استان از 18 استان عراق با عنوان کردستان خود‌مختار از این کشور جدا شد و علاوه بر فروپاشی یکپارچگی در عراق برای جمهوری اسلامی ایران نیز در حال حاضر چالش امنیتی ایجاد شده است.

رئیس بسیج دانشجویی استان همدان خاطرنشان کرد: حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه طبق اسناد تاریخی قطعی است چرا که فرماندار، بخشدار، پلیس و قانون این منطقه از آن جمهوری اسلامی است.

وی ابراز کرد: بهانه استعمار و برخی کشورهای منطقه ساکن شدن عده قلیلی از افراد عرب در جزایر سه‌گانه است که به صورت بسیار موزیانه و با استفاده از مصاحبه‌های جنجالی حکام برخی کشورهای منطقه دشمنان به دنبال جنگ روانی و تبلیغاتی در قبال جمهوری اسلامی ایران هستند.

قاسمی در پایان سخنان خود ضمن تأکید بر مالکیت ایران بر خلیج فارس و جزایر تنب‌بزرگ، تنب‌کوچک و ابوموسی بیان کرد: شیطنت‌هایی که امروز دشمنان نظام با استفاده از عوامل خود در منطقه انجام می‌دهند به دلیل خلاء‌های ایجاد شده به خاطر حضور استعمار در منطقه خاورمیانه است.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول